Csodálkozol hogy kevés az fps? Egy 64 négyzetkilóméteres tenger felett játszol egész nap, ugyanis nagyon úgy tűnik, hogy a PUBG Corp. nem tudta megold
Aki régebbi motoros, az biztosan emlékszik arra, hogy annak idején hatalmas botrány volt abból, hogy a Crysis 2 alkotói mesterségesen növelték a gépigényt, méghozzá egy egyszerű trükkel: A felszín alá betettek egy óriási óceánt, amit a gépünknek ugyan úgy ki kellett rajzolnia, pedig mindebből mi semmit sem láttunk. Ennek köszönhetően nagyjából 30%-kal csökkent az fps, ami miatt eléggé feldühödtek a játékosok.
A Crysis 2 rejtett geometriája és a tényleges jelenet (forrás: Hardware.fr)
A PUBG esetében pedig szintén ugyan ez a helyzet állhat fent. Korábban is többször felvetették redditen, hogy a játékban szereplő objektumokat, például a korlátok, rámpák egy bizonyos hosszúságúak és ha ezeket a földbe helyezik, akkor sem vágják le a felszín alatt és az egész tárgyat számolnia kell a videókártyánknak. Ezen felül pedig az Erangel körüli szigetet is úgy oldották meg, hogy szimplán csak rátették a vízre a domborzatot, így a víz modelljét is folyamatosan számolja a gépünk, ami elég kellemetlen egy 64 négyzetkilométeres tenger felett. A bugot az új pálya sem úszta meg, itt is megtalálható az óriási tenger, erre syler123 képe a bizonyíték.
Eredetileg Bobó_20 fedezte fel a jelenséget és még az is lehet, hogy épp a felszín alatti objektumok okozzák a járművek vezetési nehézségeit.
“- mindenhol van víz a map alatt, mindenhol
– ahol két lépcsőfok van látszólag, ott is egy nagyooooon hosszú lépcső szalad le szinte a végtelenségig
-előbbihez hozzájön, hogy nem a végtelenségig, hanem random magasságokban elhelyezett platformokig, amik ilyen alaktalan szikladarabok, amik mit ad isten néha pont olyanok, mint amin irreálisan pattognak a járművek (látszólag ugye szinte kavicsok, de a föld alatt 2 méteresek)”
A szigetek alatti tengerekre pedig további bizonyíték, hogy korábban egy bug miatt simán beeshettünk Military-n a talajba, ahol szintén vízzel találkoztunk, ameddig a szem ellátott. Ezt a bugot javították, a víz maradt.
Csak reménykedni tudunk, hogy ez a játékfejlesztők tapasztalatlansága miatt következhetett be. Ugyanis, ha kiderülne, hogy ezzel szeretnék serkenteni a játékosokat az újabb hardverek megvásárolására, az elég kellemetlen lenne a PUBG Corp. számára. Az egészben a legkellemetlenebb az, hogy még csak az ismert bugok között sem szerepel ez a probléma.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!