Medivh-et egyelőre úgy tűnik, hogy eltalálták.
Ahogy már megszokhattuk, CriticKitten minden patch után készít egy elemzést, amelyben megnézi, hogy a hősváltoztatások milyen irányba tolták el a karakter népszerűségét és győzelmi rátáját. Terítéken a Március 6-i frissítés.
1. Ana
A “Shrike” gyógyítása nem volt túl jó ötlet a Blizzard részéről, ugyanis pont azt a fajta játékstílust igényli, ami Anára nem jellemző: agresszív, gyakran basic attackoló. Noha a basic attack range-e igen nagy, ez a játékstílus egy immobilis supportnál nem kifizetődő, könnyen veszélybe kerül.
A pickelt talentjei nem változtak, a győzelmi aránya és népszerűsége viszont tovább csökkent, így elmondható, hogy nem volt valami sikeres a rework.
2. Medivh
A népszerűsége és a győzelmi rátája is alaposan megnőtt Medivh-nek (igaz, még mindig nem túl magas, mert elég mélyről indult), talentjeinek a nagy része szituációhoz igazítható, így elsőre úgy tűnik, hogy ez a rework viszont sikeres volt.
Kíváncsian várjuk, hogy a profiknál milyen számokat produkál majd a specialista, akinek a win rate-je masterben 48%, míg alacsonyabb szinteken jóval kevesebb (platinumban például csak 40.5%). Pont emiatt egyelőre nehéz megmondani, hogy vár-e rá változtatás, és ha igen, akkor milyen irányba.
3. Sonya
A barbár hősnél azt akarta elérni a Blizzard, hogy a talentek diverzitása nőjön, azonban ez nem sikerült. Van egy bizonyos self-sustain build, ami kiemelkedik: a “Tough as Nails”-“Battle Rage”-“Poisoned Spear” hármast látjuk leggyakrabban korai szinteken.
A win rate-je igen magasra ugrott, a népszerűsége meg aztán végképp, így (noha ezekhez hozzájárult egy gyorsan hotfixelt bug) nem lennék meglepődve, ha érintett lenne nerf oldalon a következő patch-ben.
Nektek hogy tetszenek a reworkök?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!