League of Legends

Indokolt volt Ornn drasztikus módosítása, nem bánja a Riot a változást


A korábban megállíthatatlan kovács, most igencsak megtorpant.

Ornn néhány frissítéssel ezelőtt a top meta egyik legmeghatározóbb választása volt. Nem volt olyan mérkőzés a profi érában, ahol ne lett volna tiltva vagy választva. Viszont a Riot egy eleinte aprónak tűnő változtatással, gyakorlatilag mindent megváltoztatott.

A nerf-folyamban, amit a fejlesztők a karakter nyakába zúdítottak, eleinte csak a Bellow’s Breath (W) töltési idejét növelték. Már ez drasztikusan megváltoztatta a karakter működését, ám a legnagyobb pofon még sem ez volt. A W képesség legjobb eleme a megállíthatatlanság volt. Egy kattintással immúnis lett Ornn minden CC-re, s amint ettől a lehetőségtől megfosztotta őt a Riot, a hős el is tűnt a süllyesztőben.

Persze Ornn uralkodásának idején sok játékos megkedvelte a hőst, s a meghatározó nerfek után meg is találták a hivatalos League of Legends Boards fórumot, ahol egyenesen a Riot Games munkatársaival lehet megosztani a gondolatainkat. Riot Maple Nectar, az egyik játékmenetért felelős producer válaszolt is arra a kérdésre, hogy vajon mégis mi értelme volt Ornn drasztikus módosításainak.

“Összességében egy nagyon sajátos képességről beszélünk, aminek kizárólag Ornn volt a birtokában, s kétségtelenül jó érzés volt az ellenfeleink fölé kerekedni egy jól időzített Bellow’s Breath-szel. Ám nekünk arra is figyelnünk kell, hogy mit éreznek az ellenfelek. Sajnos nem sok válasz lehetősége volt az ellenfeleknek Ornn megállíthatatlanságára. Sokszor frusztrációt okozott a képesség a közösségnek. A W-n szinte minden megvolt ami egy hősnek kellett. Minden egyes effekt. Így úgy döntöttünk, megosztjuk valamelyiktől, ez pedig a megállíthatatlanság volt.”

Ha belegondolunk, fájó elismerni, de a Riot játékmenetért felelős csapatának igaza van. A Bellow’s Breath egy olyan képesség volt, ami képes volt zónázni az ellenfelet, ugyanis egy lángcsóva folyamatosan sebezte azt közelharci távolságban, pajzsot adott Ornn-nak, kihasználta a Brittle passzívot, s még mindezeken felül megállíthatatlanná is tette a kovácsot. Lényegében irrelevánssá tette az ösvény fázist a topos számára, szinte biztos volt, hogy jó helyzetben fogja elhagyni a pozícióját és masszív tárgyakkal a zsákjában fogja folytatni az ellenséges csapat aprítását. Ráadásul ez csak egy képesség volt, Ornn-nak van ezen kívül még három…

A játékmenetért felelős producer elismerte, a legtöbb alkalommal megpróbálnak kevésbé drasztikus változásokat hozni, de Ornn esetében nem volt más választásuk, mennie kellett a megállíthatatlanságnak.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva