League of Legends

Már megint?! – Hatalmas Jungle változások érkeznek a 8.10-zel


A Riot Games mostanában szereti megölni a meme-eket, ám azért azzal is foglalkoznak, hogy egy-kettő tovább éljen.

Szörnyű dolog lehet jungler-nek lenni 2018-ban. Ez az a pozíció, ami bármi történjen is a világban, folyamatosan változni fog. Hogy miért mindig a dzsungelesek? Nos, erre nem tudunk határozott választ adni, mi is csak találgatni tudunk.

Véleményünk szerint talán a legfontosabb pozíció a jungler. Komplex role, ráadásul a nehézsége mellé még nagy súlya is van. Az objektív és rálátás kontroll alappillérei, valamint az egész csapat támogatói is egyben, ugyanis minden ösvény a dzsungelesek segítségével képes snowballozni az előnyt. Arról nem is beszélve, hogy az ellenséges jungler-rel sakkpárbaj-szerűen küzdenek egymással folyamatosan. Összességében tehát le a kalappal azok előtt, akik main pozíciójukként játsszák a jungler role-t. Már csak azért is, mert megint hatalmas változásokat ver a nyakukba a Riot Games!

A módosítások a dzsungelből szerezhető tapasztalati pontokat, mana regenerációt, valamint a Rift Scuttler-t, vagy más néven a Sutyerákot fogják érinteni.

A játék korai szakaszában megszerezhető tapasztalati pontot szignifikánsan fogják csökkenteni a dzsungelben, ezzel megnehezítve a jungler játékosoknak a harmadik szint elérését. Ez az a kritikus pont, amikor a játékosok gankelni szoktak, ez a változtatás pedig jelentősen be fogja lassítani a jungler játékát. Ami eddig két nagy és egy normál jungle camp-ből megvolt, a jövőben sajnos nem lesz meg, így már most készülhetnek a dzsungeles pozíció képviselői a változásokra azzal, ha megvásárolják maguknak a Farming Simulator 2018-at.

Ugyan nehézkesebb lesz a harmadik szint elérése, szerencsére a manát használó karakterek nem fogják annyira megsínyleni a dolgot. A Talisman ugyanis egy buffra számíthat, több mana regenerációt fog biztosítani a fák között, továbbá a Runic Echoes dzsungeles tárgy is módosulni fog, bár erről pontos részletet még nem osztott meg a Riot Games, meg kell várjuk a PBE megjelenést, hogy lássuk milyen adatokkal kell dolgoznunk a 8.10 után. Ez a változtatás több teret fog engedni a kreatívabb játékosoknak, a Riot tervei szerint ezzel bővülni fog a dzsungelben használható karakterek csoportja. Újból alkalmazhatók lesznek a mage beállítottságú karakterek.

A Rift Scuttler (Sutyerák), pedig egy meghatározó szereplővé lép elő, hatalmas változásokra számíthat. A 8.10-től kezdve a fejlesztők úgy tervezik, hogy egyszerre csak egy Sutyerák lehet majd a pályán, vagy a pálya felső, vagy alsó féltekén. Több aranyat, tapasztalati pontot és mana regenerációt fog adni mint eddig, s mivel többet fog érni, az életereje is nőni fog a lénynek. Hogy éppen felül, vagy alul jelenik meg, az teljes mértékben véletlenszerű lesz, ám a fejlesztők azt ígérik “mindenki időben meg fogja tudni, hogy hol fog spawn-olni”.

Fantasztikus, hogy megint a dzsungelt vette elő a Riot Games, ám most szerintünk nem találták meg a jó irányt. Ezek a módosítások ugyan hatással lesznek a játékra, ámde a stratégia kárára. Újból nagy lesz a random-faktor, a játékosok előretervezése mehet megint a kukába, kezdődhetnek újból a kaotikus csapatharcok.

A Rift Scuttler változás ugyanis könnyedén hátrányba szoríthat bárkit anélkül, hogy bármit is rosszul csinált volna. Ha az egyik oldal dzsungelese jókor van jó helyen, masszív előnybe tud kerülni, s ezt kihasználva akár már a játék korai szakaszában eldöntheti a mérkőzést, főleg profi szinten. Reméljük a Riot Games meghallgatja a közösséget és óvatosan nyúl a játékhoz. Május elsején kiderül, ekkor érkezhet ugyanis a 8.10-es ciklus a PBE szerverre.

Ti mit gondoltok a dzsungel változásokról? Örülnétek a random-faktornak?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva