PUBG

A meccsek elején almákat hajigálhatunk?! Sanhok/Savage – harmadik Patch Note


Lassan, de biztosan épül-szépül az új pálya.

Ahogy pár napja megírtuk, péntek hajnalban elindul a harmadik, félkész PUBG map újabb tesztje. Ebben a bejegyzésben a változásokat vesszük szemügyre. 

A Codename: Savage még a héten visszatér, ráadásul új névvel!

A tesztidőszak

  • Kezdete:  2018.05.11. 04:00
  • Vége: 2018.05.14. 13:00

Elérhető játékmódok

  • TPP és FPP is elérhető
  • NA, EU, AS : Solo/Duo/Squad

A változások

Játékmenet
  • Az éles ág 12. frissítésben megérkezett fegyver balance és spawn változások megérkeztek ide is
  • Eszközöltek néhűny Sanhok specifikus változtatást is:
    • Az általános spawn rate-et megnövelték
    • Az AR-ek spawnján is változtattak:
      • Kicsit kevesebb eséllyel találunk M416-ot
      • Több eséllyel AKM-et és M16-ot
      • A spawnoló AR-ek számán is növeltek kicsit
  • A repülőre várva almákat dobálhatsz a kezdőhelyen (az almát megtalálod az inventorydban)
  • Megváltozott Redzone szabályok
    • Mostantól nem lesz Redzone a fehér zónában, néhány kivételtől eltekintve (amikor túl közel van a kék kör széle a fehér széléhez).
      • Ezzel a változtatással kicsit kockázatosabb lesz mozogni a biztonságos zónán kívül
Csodálatos illusztráció egyenesen a PUBG Corp. műhelyéből
Járművek
  • Kapott pár új designt az Aquarail
  • A barlanghoz közel immár spawnolnak motorok és aquarailek
Felhasználói felület

Néhány hely új nevet kapott:

Térképváltozások

Bekerült pár új helyszín is:

Cave

Tambang

Lakawi

Na Kham

Pár régebbi helyszínt is átalakítottak a fejlesztők:

Bhan, a sziget közepén található

Ruins, melyet a sziget nyugati részén találhatunk meg

Quarry

Docks

Mongnai

Bootcamp

Paradise Resort

Hibajavítások
  • A véreffektek mostantól helyesen jelennek meg
  • Néhány FPS dropot / hanghibát okozó hiba is javításra került
  • Finomítottak az aim punch effektjén
  • Néhány láthatatlan tárgyak kivettek az épületekből
  • A minimap mostantól nagyobb területet mutat
Ismert és javítás alatt lévő hibák 
  • FPP-ben, ha a játék kezdetekor éppen vaultingol a karakterünk, akkor nem a repülőre kerülünk, hanem elkezdünk repülni a pálya felett. (Ahogy a fejlesztők írták: igen, még mindig!)
  • Death Camben néhány ellenfél / fegyver láthatatlanná válik illetve a scopeok sem helyesen jelennek meg
  • Ellenfeleink néha zombiként jelenhetnek meg
  • Néha a kék zónát jelző indikátor nincs szinkronban a kék valódi állapotával

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva