Lassan, de biztosan épül-szépül az új pálya.
Ahogy pár napja megírtuk, péntek hajnalban elindul a harmadik, félkész PUBG map újabb tesztje. Ebben a bejegyzésben a változásokat vesszük szemügyre.
A Codename: Savage még a héten visszatér, ráadásul új névvel!
A tesztidőszak
- Kezdete: 2018.05.11. 04:00
- Vége: 2018.05.14. 13:00
Elérhető játékmódok
- TPP és FPP is elérhető
- NA, EU, AS : Solo/Duo/Squad
A változások
Játékmenet
- Az éles ág 12. frissítésben megérkezett fegyver balance és spawn változások megérkeztek ide is
- Eszközöltek néhűny Sanhok specifikus változtatást is:
- Az általános spawn rate-et megnövelték
- Az AR-ek spawnján is változtattak:
- Kicsit kevesebb eséllyel találunk M416-ot
- Több eséllyel AKM-et és M16-ot
- A spawnoló AR-ek számán is növeltek kicsit
- A repülőre várva almákat dobálhatsz a kezdőhelyen (az almát megtalálod az inventorydban)
- Megváltozott Redzone szabályok
- Mostantól nem lesz Redzone a fehér zónában, néhány kivételtől eltekintve (amikor túl közel van a kék kör széle a fehér széléhez).
- Ezzel a változtatással kicsit kockázatosabb lesz mozogni a biztonságos zónán kívül
- Mostantól nem lesz Redzone a fehér zónában, néhány kivételtől eltekintve (amikor túl közel van a kék kör széle a fehér széléhez).
Járművek
- Kapott pár új designt az Aquarail
- A barlanghoz közel immár spawnolnak motorok és aquarailek
Felhasználói felület
Néhány hely új nevet kapott:
Térképváltozások
Bekerült pár új helyszín is:
Pár régebbi helyszínt is átalakítottak a fejlesztők:
Bhan, a sziget közepén található
Ruins, melyet a sziget nyugati részén találhatunk meg
Hibajavítások
- A véreffektek mostantól helyesen jelennek meg
- Néhány FPS dropot / hanghibát okozó hiba is javításra került
- Finomítottak az aim punch effektjén
- Néhány láthatatlan tárgyak kivettek az épületekből
- A minimap mostantól nagyobb területet mutat
Ismert és javítás alatt lévő hibák
- FPP-ben, ha a játék kezdetekor éppen vaultingol a karakterünk, akkor nem a repülőre kerülünk, hanem elkezdünk repülni a pálya felett. (Ahogy a fejlesztők írták: igen, még mindig!)
- Death Camben néhány ellenfél / fegyver láthatatlanná válik illetve a scopeok sem helyesen jelennek meg
- Ellenfeleink néha zombiként jelenhetnek meg
- Néha a kék zónát jelző indikátor nincs szinkronban a kék valódi állapotával
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!