Jó lett a legutóbbi játékmód, de bőven lenne mit javítani rajta.
Most már jó ideje, lassan egy hónapja kint van a Clash Royale legutóbbi játékmódja a Clan Wars, ez idő alatt pedig mindenkinek kialakult a véleménye róla.
Mielőtt belemegyünk a negatívumokba, szögezzük le (és most jöjjön egy kis egyéni meglátás is): a Clan Wars jó, sokkal érdekesebb a Clan Chestnél, alapvetően egy jó kezdeményezés volt a Supercell részéről.
Tökéletesnek azonban semmiképp sem mondanánk, nézzük meg, hogy mi a 3 legnagyobb gond vele, valamint fantáziáljuk egy kicsit azon, hogy miként lehetne ezeket javítani!
1. Két hét mire kapunk valamit a fáradozásunkért? Nemár!
Aki a Clan Chesten nőtt fel, az megszokta a folyamatot: péntek gyűjtögetés, legkésőbb hétfő bontás.
Ehhez képest a Clan Wars során ez az idő két hét, ráadásul akkor azt még nem is vették figyelembe, hogy akkor két hét, ha egyből elindította a vezető a háborút – ha nem, akkor még nagyobb a várakozási idő.
Megoldás: a jutalom nem túl nagy, mondhatnánk, hogy jó lenne azon is növelni, de egyszerűen annyi kéne, hogy háborúnként legyen chest – persze kisebb ajándékkal arányosan, de így éreznénk, hogy a “fáradozásoknak” hamar megvan a gyümölcse.
2. Lenyomtam 3+1 meccs…ez volt az a nagy háború?
Személy szerint nekem ez a legnagyobb gondom: túl rövid ideig tart egy háború.
Persze érthető, hogy akiknek nincs annyi ideje játszani, annak ez is bőven elég, de lehetne kedvezni azoknak is, akik unják a rankedet, mókázni akarnak kicsit.
Megoldás: miért is ne lehetne szórakozásként, nem ponttért egy plusz draft/sudden death, egyéb bármi? Vagy War Day során baráti harc? Egyrészt van olyan, akinek nincs meg minden lap, neki jó lehetőség lenne kipróbálni őket, másrészt lehetne gyakorolni, mielőtt nekimegyünk a végső harcnak.
3. Ez is p2w részben, mint a ranked
Ezt már bővebben kifejtettük egy korábbi cikkben, így csak a lényeget szedjük össze még egyszer.
A Clan Wars árnyoldala: az új mód tönkrevágta a klánok egy részét
Collection Day során a draftot kivéve a saját gyűjteményünket használjuk, vagyis komolyan számít a kártyák szintje – ha itt kikapunk, akkor kevesebb lapot gyűjtünk a klánnak, kisebb merítési lehetőség.
War Day-nél nem minden lapot tudunk használni, csak azt, ami megvan, azokat is az aktuális szinten – itt is sokat számít a gyűjteményünk ereje.
Eredmény: sokszor abszolút nem fair meccseken kapunk ki.
Megoldás: minimum az, hogy legyen egy max szintje a kártyáknak, de az lenne a legoptimálisabb, ha mindkét napon mindenki ugyanolyan erejű lapokról indulna, mint egy Tournament során.
Ez volt a három legnagyobb gond a Clan Wars móddal szerintünk, melyek helyrerakása nagyban javítana a játékélményen.
Mivel a lista szubjektív, ezért szeretnénk meghallgatni a ti véleményeteket is: mit változtatnátok a Clan Wars-on?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!