Megérkezett a legújabb frissítés a teszt szerverekre. Pár nap és az éles szerverek is megkapják Miramart!
A PC-n már majdnem fél éve kint van a Miramar és végre az Xbox verzióra is elérkezett a sivatagos pálya. A teszt szervereket ismét megnyitották, péntek 17:00-tól pedig bárki játszhat ismét Miramaron, nemsokkal később pedig érkezik az éles szerverekre a frissítés. Az éles szerverekre május 24-én jönnek az újdonságok, előtte ezeket pedig a teszt szerveren kipróbálhatjátok.
Optimizáció
- Javítottak az épületek betöltési idején. Mostantól egyszerre, folyamatosan töltenek be az épületek a belső tárgyakkal együtt.
- Ezt a módosítást Erangelen is alkalmazták
- Javították azt az árnyékhibát, ami több esetben fagyást okozott.
Beállítások
- Az Aim Acceleration külön menüpontot kapott és a gyorsítás mértékét a korábbi 0-10-es skáláról, 1-10-re módosították.
- A “Control Setting” neve és leírása módosult
- A ” Vertical Sensitivity Multiplier”-rel szélesebb körben állíthatjuk a függőleges érzékenységet, ezt 50-150% -ra módosították
Világ
- A fegyver és járműspawn növelve Miramaron
Hibajavítások
- Javítva a hiba, ami a “vertical movement speed” beállításunkat nem vette figyelembe
- Javítva a hiba, ami a karakterünk mozgása esetén anomáliákat okozott, ha lefelé céloztunk TPP esetében
- Automatikusan bármerre nézelődhetünk úszás közben, ha előre tartunk
- Javítva a hiba, ami miatt néha nem jelentek meg a csapattársaink jelölései a felül található irányzékon
- A nagyobb scope-ok nem fognak ADS esetén annyit kitakarni a tájból
- A colorblind mód bekapcsolása esetén azonnal látni fogjuk a változásokat a fegyverek esetén is
- Javították az “Auto swim” leírását
- Javítottak bizonyos problémákat, amelyek megakadályozzák a pop-upok felugrását bizonyos szituációkban
- Az UI néha nem frissült, ha tele volt a raktárunk, emiatt nem jelezte, hogy nem fér el az adott item
- Az ajtónyitó gomb nem jelent meg, hiába álltunk az ajtó előtt
- Az emote-ok nem használhatóak gránátdobás közben
- Javítva a hiba, ami a lobbyban a BGM kikapcsolását akadályzota
- Javítva a hiba, ami megakadályozta, hogy átüljenek a játékosok egy üres ülésbe az autóban
- Az emote UI nem jelenik meg a chicken dinner esetén
- Javítva a hiba, ami a motor vezetése közben a föld alá zuhanást okozta
Ismert, de még nem javított hibák:
Több óra játék után az Xbox One és One S esetén néha kifagy a játék. Remélik, hogy hamarosan sikerül megoldani a hibát, de mindenképp ajánlatos pár óra után újraindítani a PUBG-t, a fagyás elkerülése érdekébe.
Forrás: PUBG fórum
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!