A Blizzard erre nem nagyon figyelt oda, amikor variált a jutalmakon.
Lassan két hónapja már annak, hogy a Blizzard megváltoztatta a Quest rendszert a Hearthstone-ban, ami alapvetően örömteli, hiszen sokkal játékosbarátabbá váltak a napi küldetések a játékban. Két ponton is fontos módosítás történt:
- Könnyebbek lettek a napi Questek, mert csökkentettek a követelményeken
- Minden küldetésért legalább 50 gold jár a korábbi 40 helyett
Hogy pontosan mennyit változtak az egyes Questek, arról itt olvashattatok korábban:
Ez mind szép és jó, van azonban egy furcsaság az új rendszerben, amit szinte minden nap felhoz valaki – méghozzá teljesen jogosan. Vessünk egy gyors pillantást erre a két küldetésre, hogy megértsük, miről is van szó:
Látható, hogy mindkét küldetésért 50 gold jár. Ezzel önmagában még nem is lenne gond, csak az egyik Quest egyértelműen sokkal könnyebb, mint a másik:
- Az egyikben csak egy meccset kell nyernünk, a másikban kettőt
- Ráadásul két class közül is választhatunk, míg a másikban ugyanazzal kell
Elég jól látszik, hogy az egyenlőség nem indokolt, hiszen a második Quest (ha matematikailag közelítjük) négyszer nehezebb, mint az első. Nem is feltétlenül a kapott gold mennyiségén kellene variálni (persze ennek örülnének a legtöbben), a legegyszerűbb megoldás az lenne, ha a két class-os küldetésnél kellene nyerni kettőt, az egy class-osnál pedig csak egyet.
Nyilván mi is örülnénk, ha ez lenne a legnagyobb baj a Hearthstone-nal, ami persze nem igaz. Ugyanakkor furcsa, hogy a Blizzardnak nem tűnt fel ez a különös anomália, miközben átszabta a rendszert, ráadásul az azóta eltelt két hónapban sem módosítottak a rengeteg panasz ellenére. Nem egy túl bonyolult változtatásról van szó, ezért reménykedhetünk abban, hogy a jövőben módosítani fognak – akkor aztán mindenki megnyugodhat végre ilyen téren.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!