Gaming

Hivatalos: ez a 9 lap változik a hétfői frissítésben!


Nemrég megtudtuk, hogy mely lapok változnak.

Végre tökös volt a Supercell, és bevállalta azt, amit már nagyon sokan és sokszor kértek: a játékba való gyakoribb belenyúlást.

Pár napja már beszámoltunk róla, hogy minden hónap első hétfőjén érkezni fog egy adag változtatás a lapok terén.

Unod a jelenlegi metát? Akkor ennek örülni fogsz!

Nemrég pedig kiderült az is, hogy melyik lapokat érinti az első ilyen jellegű patch. Nézzük is meg ezeket! 

Spear Goblins: sebzés +34%, Hit Speed 1.2 másodperc helyett -> 1.7, illetve az első támadás is lassabban történik meg

Indok: szerették volna, hogy minden egység egy ütésből megölje a Skeletons/Bats lapokat, és ők voltak az utolsók, akik nem voltak képesek erre. Összességében egy kisebb nerfről beszélhetünk a lassabb támadásokat is figyelembe véve.

Goblin Hut: 60 másodperc helyett 50-ig él

Indok: A Furnace és a Barbarian Hut közé akarták belőni az építmény játékban maradásának hosszát, nem lesz többé lehetőség arra, hogy egyszerre három vagy több Goblin Hut is a pályán legyen. Az előző nerfből következik (lassabb első lövés), hogy a nagy hatótávolsággal rendelkező támadók, mint a Musketeer és a Flying Machine egyből le tudják szedni a kijövő goblinokat, anélkül, hogy sebzést szenvednének el, így effektív counterré váltak.

Mega Knight: ugrási/lerakási sebzés +23%, Térsebzés -7.5%

Indok: egyszerűen túlnerfelték múltkor, végre belátta a Supercell is

Barbarians: Hit Speed gyorsult 1.5 másodperc helyett -> 1.4

Indok: alacsony a győzelmi rátájuk, szükség volt az erősítésre, közelebb akarták hozni egy másik hordához, a Minion Horde-hoz a sebzésüket.

Battle Ram: hátra lehet tolni mostantól (például Barbarian Barrel vagy The Log segítségével)

Indok: barbárok vezetek, mivel ők kncokolhatóak, így logikus, hogy a Battle Ram is.

Royal Ghost: láthatatlanság aktivizálódása 1.2 másodperc helyett -> 1.6

Indok: az egyik legerősebb és legnagyobb győzelmi aránnyal rendelkező lap a játékban. A tornyok innentől egy plusz lövést leadhatnak rá, mielőtt láthatatlanná válik, így jobban lehet védekezni ellene, más interakciók viszont nem változnak.

Wizard: térsebzés +2%, térsebzés sugara 25%-al nő

Indok: alacsonyabb szinten népszerű lap, magasabbra mászva azonban leolvad. Ez a sugár növelés azt fogja jelenteni, hogy a Fire Spirits lappal egyenlő nagyságú lesz, a minimális plusz sebzés pedig azt, hogy egy nála két szinttel nagyobb Minions-okkal effektívebben bánik el.

Valkyrie: élet +7%, az első ütés gyorsabban történik meg

Indok: szép lassan fel akarják őt is hozni a választható szintre, effektív countere lehet a swarm egységeknek.

Ice Golem: az élete csökkent 5%-al

Indok: a legolcsóbb tank a játékban, mely halálkor még fagyaszt is, jelenlegi formájában túl erős volt.

Itt egy rövid videóban is megtekinthetitek, hogy miről van szó:

Amire égető szükség lenne

Nagyon reméljük, hogy bevezetnek egyfajta refund rendszert, aminél visszakaphatjuk a goldot (legalább egy részét) azok után a lapok, után, amit gyengítenek.

Ez igazából minden kártyajátékban így van (márpedig részint a Clash Royale is az), itt is szükség lenne rá, mert ha valaki a például a fentebb említett Mega Knight-ra költötte minden pénzét, akkor már jó ideje elég szomorú lehet a lap erejét tekintve.

Könnyen megoldható lenne: minden játékos kiválaszthatná, hogy egy adott lapot meddig szeretne visszaszintezni, és megkapja érte az addig ilyen célra költött aranyat (a lapokat persze megtarthatná, hogy ha egyszer buffolnak rajta, akkor fel tudja ismét vinni).

Szerintetek jogosak a változtatások?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva