PUBG

Végre megszólaltak a PUBG fejlesztők: Ezért rossz a teljesítmény Sanhokon!


Végre sikerül megoldani a problémákat?

Bizonyára a tesztek során ti is tapasztaltátok, hogy Sanhokon bizony nem mindig álom játszani, erős gépeken is hatalmas FPS, hálózati és egyéb problémák jelentkeznek.

A PUBG fejlesztői végre hivatalos közleményben leírták az okokat.

A felesleges csomagok

Az egyik legkomolyabb hiba az, hogy a játék sokszor szükségtelen/felesleges csomagokat küld el a szervernek, túlterhelve azt. Bizony ez eléggé meg is látszódik a szerverek teljesítményén.

A látótávolság

A másik fontos tényező a látótávolság. Jelenleg a maximális látótávolság amelyen belül a játékosok renderelődnek kb. 1 km. Mivel Sanhok területe negyede a másik két pályának, ezért az 1 kilométeres területen belül tartózkodó emberek száma jelentősen nagyobb.

A fejlesztők saját adatai alapján Sanhokon a nagy távolságú (~500m+) ölések száma nagyon elenyésző. Ezért azt a döntést hozták, hogy a 4×4-es mapon a renderelési távolság kevesebb lesz mint a másik két pályán, így megnövelve a játék és a szerverek teljesítményét.

Ezeket a változásokat majd egy patchben be is építik a játékba, amint lesz hivatalos információ a frissítés tartalmáról természetesen azonnal olvashatjátok nálunk.

A teszt időtartama

Ezzel együtt meghosszabbították az Experimental Test szerveren zajló teszt időtartamát jövő hétfőig!

A teszt kezdete: 2018.06.01 04:00
A teszt várható befejezése: 2018.06.11 13:00

Forrás: https://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1649887617605242832

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva