Végre sikerül megoldani a problémákat?
Bizonyára a tesztek során ti is tapasztaltátok, hogy Sanhokon bizony nem mindig álom játszani, erős gépeken is hatalmas FPS, hálózati és egyéb problémák jelentkeznek.
A PUBG fejlesztői végre hivatalos közleményben leírták az okokat.
A felesleges csomagok
Az egyik legkomolyabb hiba az, hogy a játék sokszor szükségtelen/felesleges csomagokat küld el a szervernek, túlterhelve azt. Bizony ez eléggé meg is látszódik a szerverek teljesítményén.
A látótávolság
A másik fontos tényező a látótávolság. Jelenleg a maximális látótávolság amelyen belül a játékosok renderelődnek kb. 1 km. Mivel Sanhok területe negyede a másik két pályának, ezért az 1 kilométeres területen belül tartózkodó emberek száma jelentősen nagyobb.
A fejlesztők saját adatai alapján Sanhokon a nagy távolságú (~500m+) ölések száma nagyon elenyésző. Ezért azt a döntést hozták, hogy a 4×4-es mapon a renderelési távolság kevesebb lesz mint a másik két pályán, így megnövelve a játék és a szerverek teljesítményét.
Ezeket a változásokat majd egy patchben be is építik a játékba, amint lesz hivatalos információ a frissítés tartalmáról természetesen azonnal olvashatjátok nálunk.
A teszt időtartama
Ezzel együtt meghosszabbították az Experimental Test szerveren zajló teszt időtartamát jövő hétfőig!
A teszt kezdete: 2018.06.01 04:00
A teszt várható befejezése: 2018.06.11 13:00
Forrás: https://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1649887617605242832
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!