Counter Strike

Legtöbb sebzés, 3+ killes körök és legjobb fejlövés arány – újabb Panorama UI infók


Hamarosan olyan statisztikák is bekerülnek a játékba, amikre nem is gondoltunk volna. Valóságos lexikon kerül a játékba az új felhasználói felülettel.

A Panorama UI fordításával kapcsolatos közösségi aktivitás miatt rengeteg új infó érkezik az év egyik legnagyobb újdonságáról. Az új UI, vagyis játékon belüli felhasználói felület ugyanis már biztosan olyan dolgokat hoz, amiről eddig álmodni se mertünk.

Érkezik például egy új játékmód is a semmiből, Quick Match néven:

A Steam fordításokból azonban statisztikai érdekességek is előbukkantak, amik csak arra várnak, hogy a játékba kerülhessenek:

  • Ki okozta a legtöbb sebzést
  • Körönkénti átlagos sebzés
  • Legtöbb 3 killes kör
  • Legtöbb 4 killes kör
  • Legtöbb ACE
  • Legtöbb fejlövés
  • Legjobb fejlövés arány
  • Legtöbb összelőtt pénz
  • Legtöbb kimentett érték

Mivel a fordítások között csak “statleader” címszó alatt szerepelnek a fenti statisztikák, egyelőre keveset tudunk róluk. Akár körről-körre lebontott osztásban is érkezhetnek, de lehet csak meccsenként kapjuk őket. Az viszont biztos, csak ingame nem látjuk majd ezeket a statokat, csak meccs után tudjuk visszanézni.

Hogy miért vagyunk biztosak ebben annyira? Azért mert vannak külön scoreboard újdonságok is.

Az ingame eredményjelzőre az alábbi statok kerülnek majd:

  • 3 killes körök száma
  • 4 killes körök száma
  • 5 killes körök száma
  • K/D arány
  • Gránátokkal okozott sebzés
  • Bevakított ellenfelek

Az utolsó kettőre külön felhívnám a figyelmet, ugyanis ha ingame scoreboardon a játékosok számára is látható lesz, az felvet némi problémát. Eldob az ember egy vakítót és látja, mennyivel nőtt a “bevakított ellenfelek” számszerűen? Ha nulla akkor nincs ott senki, ha kettő akkor meg megyünk másfele? Ugyanez a “gránátokkal okozott sebzés” esetében is. Tudni fogjuk mennyit sebez a moló és a HEG anélkül, hogy látnánk belőle bármit?

Ha csak spectatorok számára elérhető az infó akkor teljesen más a helyzet, és hasznos újítás lesz. De ingame reméljük nem kerül be, vagy maximum a kör után, egyszerre.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva