Szokatlan napon érkezett az új Fortnite patch.
Lassan már mi magunk sem tudjuk követni az Epic Games logikáját, a patch-ek 0-24-es figyelmet igényelnek, ugyanis az idei szezonban már szinte minden napra esett már egy (pénteket kivéve), most épp hétfőn örvendeztet új tartalommal a fejlesztő csapat.
Nézzük is meg, hogy mik ezek!
Általános
- Számos csapdát lehet mostantól játékosok áltla épített lépcsőkre és lejtős tetőkre rakni:
-A Bouncert a Battle Royale-ban.
-A Wooden Spike, Retractable Spike, Flame Grill Trap, Freeze Trap, és Healing Pad ötöst pedig a Save the Worldben - Különböző csúszkát adtak hozzá a az egér érzékenység X és egér érzékenység Y menükhöz:
-a jelenlegi érzékenység nem változik
-korábban a függőleges egér érzékenység (Y) mindig 70%-a volt a vízszintes érzékenységnek (X)
-Mostantól az új játékosoknál az alapbeállítás mindkettőnél ugyanakkora - Hozzáadtak egy gyors vizuális átmentet a mozgás és az építkezés között (hogy simább legyen a hatás)
- A sebzések számait lefele kerekíti innentől a játék a Save the Worldben, Battle Royale-ban, és visszajátszások során.
Bug fixek
- A chat ablak nem fog váratlanul bezárulni akkor, ha konzolon gépelünk
- A keresés gomb normálisan fog működni, amikor ládák és ammo boxok felé futunk.
- A szöveg nem vágódik le néhány nyelv során, amikor a megerősítő üzenet ugrik fel a beállítások menüpont alatt
- A Turbo Building eddig nem működött egyből, miután beléptünk az építés módba, ezt is javították
- A “Shadowplay Highlights” át lett nevezve “NVIDIA Highlights” -ra az opcióknál
Ismert problémák
- Ide kattintva megtalálhatjátok a közösség által legmagasabban priorizált problémákat.
Battle Royale
Általános
- Intelligens split letöltés (Xbox)
-új módszer a Fortnite patch-ekre. A Battle Royale mód csak azokat a file-okat fogja mostantól letölteni, amik ténylegesen szükségesek a játékhoz.
Limitált idejű játékmód: SNIPER SHOOTOUT V3
Összegzés
Visszatérő játékmód, melyben a játékosok csak sniper és scoped AR fegyverekkel lőhetnek egymásra.
Mi változott?
- A Scoped AR megtalálható ládákban és házakban is
- A Crossbow itt sem elérhető természetesen
- A töltény drop rátája visszatért a normálra
- Az Epic és Legendary Sniperek már nem csak ládákban és Supply Dropokban találhatóak meg, hanem házakban is
Játékmód adatok
- A házakban lévő loot 50%-al kisebb, mint normálban
- A farmolás által szerezhető nyersanyagok 25%-al csökkentek
- Nincs knock, ha valakit lelőnek, az egyből hal
- A profil statisztikái ebben a módban is számlálódnak
Limitált idejű játékmód:
Mit változott?
- Egy új, nagy vihar kört raktak a játék elejére
- Extra Supply Dropok esnek az új körbe
- Csak az első két körben esnek Supply Dropok, de 3-6 helyett 4-8 érkezik (két percenként)
- Ha knockolnak, akkor ugyanúgy kettőket sebződünk, mint normálban
- 75% helyett csak 25%-al több nyersanyagot farmolhatunk a normál módhoz képest
- Nagyobb eséllyel középre szűkülnek a körök, hogy a buszok útvonala ne legyen akkora hatással a játékra
További részletek
- Mindkét csapatnak van egy saját repülő busza, a barátságos busz vonalát kék, az ellenséges busz vonalát piros csík fogja jelölni
- Egy pontozott vonal jelöli majd a két csapat területe közötti határt, értelemszerűen ha az ellenséges oldalra landolunk, több ellenséggel találkozhatunk
- Mivel ez egy hatalmas játékmód, a játék statisztikák nem fognak beleszámítani az általános játékos statisztikánkba. Nem fog romlani a KD-nk és a győzelmi arányunk.
Loot
- Megnőtt a Chestek megjelenésének lehetősége, 75-90% lesz a módban
- Megnőtt az Ammo Boxok előfordulása is, 75-90% lett itt is az arány
- 25%-kal több nyersanyagot szedhetünk össze, mint a normál játékmódokban
- 15%-kal megdobták a földön található felszerelések előfordulását
- A házakban kétszer annyi töltényt találhatunk
- Az ammo boxokban háromszor annyit
- A ládákban dupla annyi töltény és consumable van
- Supply Dropokban is dupla annyi töltény, és egy plusz consumable, nyersanyag és csapda
Fegyverek
Thermal Scope Assault Rifle (Battle Royale)
Legendary és epic ritkaságban lesz elérhető a Fortnite Battle Royale részlegének legújabb fegyvere.
-36-37 sebzéssel rendelkezik
-ládákat, Supply Dropokat és az ellenfeleket is látni fogja (hő alapján értelemszerűen)
-medium töltényt használ természetesen
-ládákban, Supply Dropokban és házakban lesz megtalálható
- az ‘Assault Rifle with Scope’ neve innentől ‘Scoped Assault Rifle’ lesz
- A fegyverek maximális hatótáva 275 méterre nőtt 250-ról, hogy megegyezzen azzal a távolsággal, amíg látunk egyáltalán valakit
Ninja szerint nagyon erős lesz a fegyver:
Úgy fogalmazott, hogy “nevetséges” lesz:
Bug fixek:
- A Bouncer Trap többé nem lebeg a levegőben
- Loot Lake-nél ha leguggoltunk, miközben ráközelítünk valakire (jobb klikk a fegyverrel), akkor a víz alatti részt láthattuk, ezt javították
- Sprintelés közben is lehet mostantól Remote Explosives-t dobni.
Játékmenet
- Bővült a pálya egy teljesen új futball stadionnal
- Új szín opciókat kapott a Carbide és az Omega kinézet (Fények)
Bug javítások
- Javították azt a problémát amikor a csapdák váratlanul átváltottak egy másik fajtára, mielőtt le akartuk helyezni őket egy üres elemre
- A kontrollerrel játszók esetében javították azt az esetet, amikor hátrafelé húzták a joysticket, a bevásárlókocsi mégis egyenesen indult el
- Mostantól nem akad be a karakterünk, ha folyamatosan váltogatjuk a vezető és az utas pozícióját a bevásárlókocsis lövöldözések közben
- Remélhetőleg most már nem fog kifagyni a játék, miközben a barátaink ranglistáját (leaderboards) nézzük
- Javították a kosár és focilabdák mozgását, mostantól nem fognak laggolni ha mások rúgják meg őket
- A bevásárlókocsik mostantól nem fognak törhetetlen tárgyakat összetörni
- Valamint azt a hibát is javították, amikor fejre álltak a bevásárlókocsik, amikor nekimentünk egy Supply Dropnak
- Mostantól arra sem lesz lehetőség, hogy repüljünk a bevásárlókocsikkal, javították azt a hibát, ami repülésre késztette a járműveket akkor, amikor egy platformon mozogtunk vele, ám az a platform mozgás közben el lett pusztítva
Teljesítmény
- Kliens és szerveroptimalizáció a bevásárlókocsik stabilabb működése érdekében
- Javították azt a problémát, ami a mobiljátékosokat érintette, remélhetőleg mostantól nem fognak laggolni landolás után a játékban
- Optimalizálták a CPU Renderelést minden platformon
- Mostantól az antivirus programok nem fognak akadásokat okozni játék közben
Hangzás / Audio
- Módosítottak a lépéshangokon
- 25%-kal hangosabbak lettek az ellenfelek léptei
- A távolodó hangok csöndesedését Logaritmikusról Lineárissá cserélték.
- Mostantól egy elemmel korábban hallhatunk hangokat, ugyanis növelték a hallótávolságot
- Részletesebb lett a Battle Bus audio
- Csökkentettek a hangzásán a Hop Rockoknak.
- Finomhangolták a karaktermegjelenések hangját a lobbyban
- A kosár és focilabdák sokkal valóságosabbnak hatnak majd, mostantól guruló és pattogó hangot is hallatnak majd
Bug javítások
- Javították azt a hibát, ami néhány hang kiesését eredményezte a tömött területeken. Ilyen például Tilted Towers, vagy a kezdő sziget
UI – Felhasználói felület
- Új stílust állíthatunk be a beállítások menüpontban
Bug javítások
- Javították azt a hibát, amikor a csapattársaknak 1 HP-t jelzett a Spectator mód
Animáció
- Fejlesztették a Battle Bus animációját és vizuális effektjeit
Bug javítások
- Javították azt a hibát, amikor a spray-ek nem jelentek meg pontosan a lefújt felületeken
- Néhány fa mostantól rendesen fog “hullámozni” a szélben
Replay rendszer
- Javították azt a hibát, amikor a jelzők nem tűntek el a játékosokról, abban az esetben sem, amikor játékost váltottunk
Mobil
- Több kifagyás okát javították, stabilabban fognak mostantól működni az applikációk
- Mostantól nem fognak laggolni landolás után a játékosok
Izgalmas és tartalmas patch vár tehát ránk, ami természetesen kapcsolódik témájában a csütörtökön startoló foci világbajnoksághoz.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!