Counter Strike

Ilyen volt, ilyen lesz: A Panorama UI radarja fényévekkel körözi le a régi térképeket


A CS:GO radarjával több gond is van. Nehezen látható objektumok, pontatlan falak és téves elrendezések. A Panorama változat mindet kijavítja.

A radar és a térkép szerepét sok CS:GO játékos hajlamos lebecsülni. Pedig az többiek pozícióját ismerni az egyik legnagyobb játékbeli előny. A jelenlegi radaron azonban gyakran marad észrevétlen egy-egy felvillanó ellenfél, vagy akár csapattárs.

Ennek legfőbb oka a térképek alapszíne, amelyen a csapattársak pöttyei és az ellenfél is nehezebben látszódik.

A Panorama UI újragondolta a radarkérdést, szinte teljesen új pályákat kapunk a bal felső sarok:

  • sötétebb változattal próbálja meg orvosolni a nehéz láthatóság problémáját – ez már a színekből is látszik, a világosabb színnel játszó csapattársat könnyebb kiszúrni ezen az acélszínű felületen
  • az objektumok pontosabb, élesebb körvonalakat kaptak és precízen a helyükre kerültek – hasonlítsátok össze például Mirage CT-rámpát a két térképen, a jelenlegin alig látszanak a dobozok
  • a kisebb beugrókat is pontosan jelöli a térkép – megint Mirage, palota hátsó fala a régi radaron tökéletesen egyenes, pedig ott szépen be lehet bújni pár helyre
  • a tereptárgyak elrendezése is hű a pályákhoz – továbbra is Mirage, upper midnél a dobozok eddig csak egy nagy kupacnak látszottak, mostanra szépen kidolgozták őket

A Valve tehát az új UI fontossága mellett a régi radarkészlet hibáit is belátta, és ki is javították azokat:

Érdekes elem még a térképek sajátos koordinátarendszere. Mirage mozira ezentúl például hivatkozhatnánk G8-ként is, de vélhetően erre nem kerül sor. Maximum a nagyon hardcore arcok fogják az útvonalak hosszát számolgatni vele.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva