Egy gyors indítási paranccsal már mehetünk is élesbe a frissen érkezett Panorama UI-val!
[ PANORAMA ]
Mostantól a -panorama indítási opcióval bekapcsolhatjuk a teljesen működő (meccskeresés stb.) Panorama UI-t! (Windows operációs rendszer alatt.)
Így állíthatod be te is pár kattintással:
[ HUD ]
– A HUD pénz panelja is megkapta a HP és ammo paneleknél megszokott hátteret és ezt is állíthatjuk a “cl_hud_background_alpha” parancs segítségével.
– Mostantól minden felbontáson helyesen jelennek meg a HUD chat sorok.
– A fejlesztők frissítették a crosshair style 0 és 1 célkereszt típusokat, illetve mostantól felbontásváltás sem jelent problémát már ezeknél a típusoknál.
– Az eredményjelzőre felkerült pár gomb, melyek segítségével a felhasználók bekapcsolhatnak bizonyos caster funkciókat.
– Az egyedi csapatlogók ismét működnek png formátumban is, ezeket elhelyezhetjük az új mappába vagy a régi (flash) ikonok mappájába.
– Mostantól nem számít bele a csapatsebzés az ADR-be.
– Javításra került az a hiba, amikor az Overwatchban megtekintett személyt nem emelte ki a játék az eredményjelzőn.
[ MECCSNÉZÉS MENÜPONT ]
-Mostantól láthatjuk a meccsek letöltési állapotát
-Mostantól kiválaszthatjuk mely körről néznénk meg egy demot
[ PÁLYÁK ]
Mirage:
– Javították a “Bench” falának ütközési modelljét (így nézett ki előtte a hiba: Katt!)
Overpass:
– Javításra került pár hely, ahová beszorulhatott a bomba
Cache:
– A radar/minimap képét frissítették a legújabb verzióra.
[ EGYÉB ]
– A fejlesztők a map betöltő képernyőjének fényerejét felemelték, illetve állítottak a képsarkok sötétedésének (vignette) mértékén.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!