Vajon elég ennyi változtatás?
Úgy tűnik az Epic is belátta, hogy bizony kicsit túl lett tolva az SMG meta a legutóbbi 5.10-es patchben. Elég hamar reagáltak a közösség visszajelzéseire, így meg is érkezett az első (de várhatóan nem utolsó!) hotfix, melyben jelentősen gyengítették az SMG-k statjait!
Changelog
- SMG és Compact SMG esetén a pontossági bónusz 35%-ról 15%-ra csökkent.
- Az SMG sebzése 19/20/21-ről 17/18/19-re csökkent.
- A Compact SMG sebzése 23/24-ről 21/22-re csökkent.
- SMG tűzgyorsasága 13-ról 12-re csökkent.
- A Compact SMG tűzgyorsasága 11-ről 10-re csökkent.
- Módosítottak az SMG, a Compact SMG, és a Silenced SMG damage falloff értékein, így kevesebbet sebeznek nagyobb távolságokon a fegyverek. – (A tapasztaltok alapján közepes távolságokon is elég gyengék lettek a fegyverek…)
- A Rare (Kék) SMG és Compact SMG-k drop rate-je csökkent, így kevesebbszer találkozunk majd velük.
EpicRook arra is kitért a poszt alatti válaszában, hogy az új damage falloff értékek nem csak a játékossebzésre, hanem az épületek, építmények sebzésére is vonatkoznak. Így már nehezebb dolgunk lesz egy-egy távoli fal lebontásával, ha épp SMG van a kezünkben.
Szerintetek min kellene még változtatni a cégnek?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!