Overwatch

“Ne hagyjuk felgyorsulni ” – fejlesztői tippek Hammond ellen, avagy hogy húzzuk ki a hős méregfogát


Geoff Goodman tippjei következnek.

Szűk két napja elérhető az Overwatch legújabb hőse, Hammond (hivatalos nevén Wrecking Ball), a játékosok pedig természetesen nem győzik insta lockolni, hisz ott az újdonság varázsa.

Pont emiatt ha valakit, hát őt ki kell ismerni, hisz nem telik el QM (ugye rankedben még nem elérhető, minden új hőst két hétig jegelnek Competitive Play-ből) nélküle.

Képtalálat a következőre: „wrecking ball overwatch”
forrás: dotesports

Most a legfőbb gyenge pontjával foglalkozunk egy kicsit, melyhez Geoff Goodman, a játék egyik fejlesztője ad tippeket. Azzal kezdi, hogy Hammond azok ellen jó, akik groupolnak, illetve alacsony mobilitással rendelkeznek: egy feléjük irányzott dive amellett, hogy magas sebzéssel kecsegtet, fel is bontja az egységet.

A counterplay szerinte a következő:

Bármi ami megszakítja a golyóformában történő mozgását (akár csak egy kicsit) jó ellene. Nincs elugrása (blink/flash/teleport, akárhogy is hívjuk), csak gyors – a felgyorsuláshoz viszont idő kell. Ha bemegy az ellenfelek közé és szétlök mindenkit, vagy használja a “Piledriver” képességét, akkor lelassul, mindent elölről kell kezdenie, mint egy kocsinak. Ezt a kis időt kell kihasználni arra, hogy újrapozicionáljunk.”

Összefoglalva a lényeget: bármilyen crowd control képesség hatásos ellene (McCree stunja, Brigitte ellökése/stunja és a listát hosszasan lehetne sorolni).

Képtalálat a következőre: „wrecking ball overwatch”
forrás: dexerto

Ilyenkor szoktak jönni az irónikus mémek, melyek lényege, hogy ha egy hős ellen az a counterplay, hogy elnyomunk rá valami CC-t, akkor rég baj van az erőszintjével – természetesen óvakodunk ettől a kijelentéstől, hisz alig volt idő próbálgatni, ráadásul őt tényleg megállítja egy kisebb CC is.

Borítókép: https://za.pinterest.com/pin/514114113708561708/?lp=true

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva