A közösség nem volt elégedett a fejlődések sebességével, a Blizzard pedig megígérte, javítanak rajta.
Sokak szerint az igazi World of Warcraft játékélmény akkor kezdődik, amikor a karakterünket maximális szintre rántottuk. A probléma csak az, hogy az újabbnál újabb kiegészítők folyamatosan kibővítik a szintkeretet, így a távolságok csak folyamatosan nőnek a játékosok és a rendszer között. Persze ez nem érinti azokat, akik maxról indulnak az új kiegészítő-ciklusban, sokkal inkább azok érzik mindezt, akik újak, vagy szeretnének több karakterrel is játszani.
Az elmúlt hetekben, hónapokban a WoW globális közösségében egyre többször jelent meg az a felvetés, hogy túlságosan is lassú a játék fejlődésrendszere, már-már az unalomba tud torkollani a folyamatos grindolgatás. Ez persze van, akit boldogsággal tölt el, de a játékosok összességében azt kérték a Blizzardtól, hogy a fejlesztők találjanak egy aranyközéputat, ami mind a grindolós, mind pedig a “legyünk már túl rajta” játékosoknak is szórakoztató lehet.
A 7.3.5-ös frissítés legendásan nagyot rúgott a fejlődésrendszerbe, az akkori változtatásokat hozták fel a játékosok a legkomolyabb problémának. Akkor lassított a Blizzard, ám most belátták, túllőttek a célon. Eleinte tanácstalanul álltak a probléma megoldásához, egy közösségi posztban el is mondták, “már javítottak volna rajta, ha tudnák mi a tényleges probléma”.
Most viszont végre érkezett egy kis törődés a fejlesztőktől!
We’ve pushed a hotfix that reduces the amount of XP needed for most levels between 40 and 100. Note that the new required amounts may not always display properly for the time being. We’ll have details in the next hotfixes update.
— WarcraftDevs (@WarcraftDevs) 2018. július 31.
A hivatalos WarcraftDevs Twitter fiókon jelentették be, megérkezett egy hotfix az élőszerverekre, ami megkönnyíti a fejlődést 40-es és 100-as szint között. Felhívták a közösség figyelmét arra, hogy ugyan az arányok már az új hotfix alapján működnek, a játék lehetséges, hogy a régi viszonyokat mutatja (kijelzők, küldetésleírások, stb.), ezzel ne foglalkozzunk, a jövőben ezt is lépésről-lépésre hozzáállítják az új rendszerhez.
Nem kell a falnak menni a hatalmas leszázalékolásoktól, 60-as és 80-as szint között átlagosan 14%-kal lett rövidebb a fejlődés, míg a többi érintett szint között még kevesebb a változás. Összességében tehát nem állt a feje tetejére a játék ettől a hotfixtől, ám kétségtelen, a Blizzard azért hajszálnyit, de enyhített a fejlődésrendszeren.
Forrás: worldofwarcraft.com
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!