Gaming

Beígérték, megkaptuk – A Blizzard enyhített a World of Warcraft fejlődésrendszerén


A közösség nem volt elégedett a fejlődések sebességével, a Blizzard pedig megígérte, javítanak rajta.

Sokak szerint az igazi World of Warcraft játékélmény akkor kezdődik, amikor a karakterünket maximális szintre rántottuk. A probléma csak az, hogy az újabbnál újabb kiegészítők folyamatosan kibővítik a szintkeretet, így a távolságok csak folyamatosan nőnek a játékosok és a rendszer között. Persze ez nem érinti azokat, akik maxról indulnak az új kiegészítő-ciklusban, sokkal inkább azok érzik mindezt, akik újak, vagy szeretnének több karakterrel is játszani.

Az elmúlt hetekben, hónapokban a WoW globális közösségében egyre többször jelent meg az a felvetés, hogy túlságosan is lassú a játék fejlődésrendszere, már-már az unalomba tud torkollani a folyamatos grindolgatás. Ez persze van, akit boldogsággal tölt el, de a játékosok összességében azt kérték a Blizzardtól, hogy a fejlesztők találjanak egy aranyközéputat, ami mind a grindolós, mind pedig a “legyünk már túl rajta” játékosoknak is szórakoztató lehet.

Blizzard

A 7.3.5-ös frissítés legendásan nagyot rúgott a fejlődésrendszerbe, az akkori változtatásokat hozták fel a játékosok a legkomolyabb problémának. Akkor lassított a Blizzard, ám most belátták, túllőttek a célon. Eleinte tanácstalanul álltak a probléma megoldásához, egy közösségi posztban el is mondták, “már javítottak volna rajta, ha tudnák mi a tényleges probléma”.

Most viszont végre érkezett egy kis törődés a fejlesztőktől!

A hivatalos WarcraftDevs Twitter fiókon jelentették be, megérkezett egy hotfix az élőszerverekre, ami megkönnyíti a fejlődést 40-es és 100-as szint között. Felhívták a közösség figyelmét arra, hogy ugyan az arányok már az új hotfix alapján működnek, a játék lehetséges, hogy a régi viszonyokat mutatja (kijelzők, küldetésleírások, stb.), ezzel ne foglalkozzunk, a jövőben ezt is lépésről-lépésre hozzáállítják az új rendszerhez.

Blizzard

Nem kell a falnak menni a hatalmas leszázalékolásoktól, 60-as és 80-as szint között átlagosan 14%-kal lett rövidebb a fejlődés, míg a többi érintett szint között még kevesebb a változás. Összességében tehát nem állt a feje tetejére a játék ettől a hotfixtől, ám kétségtelen, a Blizzard azért hajszálnyit, de enyhített a fejlődésrendszeren.

Forrás: worldofwarcraft.com

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva