A béta fázisból kilépve, 2012 augusztus 21-én indult világhódító útjára a CS:GO. Lássuk mi minden történt az elmúlt 6 évben.
El tudjátok képzelni, hogy mikor a CS:GO elindult, se rangok, se MM, se skinek, se USP, se DM nem volt? A CS:GO hatodik szülinapja alkalmából végigvettük az eddigi legfontosabb 20 állomást.
2012
- október 1 – megjelenik a játék kompetitív módja, elindulnak az MM meccsek
- október 25 – megjelennek az ügyességi csoportok, az MM meccsek után rangokat kapnak a játékosok.
2013
- január 23 – megjelennek a Deathmatch szerverek
- február 7 – létrejön a Steam Workshop, az új skinek és pályák gyűjtőhelye
- április 25 – kigurul az első Operation, az Operation Payback
- május 22 – beindul az Overwatch rendszer, a VAC mellett egy újabb opció a csalók lebuktatására
- június 12 – bekerül a hivatalos pályák közé Mirage
- augusztus 14 – az első láda és az első skinek érkezése, valamint az USP-S és az M4A1-S fegyverek megjelenése
2014
- február 5 – az első Major matricák megjelenése
- február 12 – bekerül a játékba a CZ75-Auto pisztoly
- augusztus 4 – az első Pick’Em Challenge a játék történetében
2015
- március 31 – a StatTrakos tárgyak megjelenése
- december 8 – az R8 Revolver megjelenése és villámgyors nerfelése két nappal később.
2016
- október 6 – megjelennek a graffitik a játékban
- november 28 – megjelennek a kesztyű skinek
- december 13 – újrarajzolják a klasszikus SAS modellt
2017
- szeptember 14 – a CS:GO kínai változatának hivatalos indulása
- október 18 – az Elite Crew klasszikus modellje is új külsőt kap
2018
- augusztus 3 – kijön az új felhasználói felület, a Panorama UI
- augusztus 15 – megjelenik az MP5-SD, a legújabb SMG a játékban
Mennyi kellemes vagy éppen kellemetlen emlék… CS:GO, mi így szeretünk, boldog szülinapot!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!