Nincs minden rendben a karakterek egyensúlya terén.
Kontrollálatlanul erős lett az új Aatrox. A jelenlegi topos meta kirobbanthatatlan alakja, s aki követi az éppen folyó világbajnokságot, az tudja, hogy a profik számára is igazán meghatározó választás a hős.
A legtöbb profi játékban megtalálható a karakter, vagy tiltva, vagy választva. Ezzel annyi a probléma, hogy nem beszélhetünk játékegyensúlyról. Amikor ilyen mértékű “részrehajlás” van, akkor bizony el kéne gondolkodniuk a fejlesztőknek, hogy ideje valamit változtatni.
A játékmenetbeli változtatásokat legutóbb elsütötte a Riot Games, most már csak gyengíteni kéne a hőst. Ez egyébként a nézői élményt is javítaná, őszintén szólva nem túl lenyűgöző minden egyes játékban ugyan azt a hőst látni.
Ráadásul egyáltalán nem is bonyolult játszani a karaktert. Nem egy olyan hősről beszélünk, akit hónapokig kell gyakorolni, hogy igazán hasznos lehessen vele az ember. Azok a komoly mechanikai tudást igénylő karakterek legyenek is erősek, ám amihez nem sok ész kell, azzal óvatosan kell bánni, mert különben felborul az egyensúly.
Ezt már egyébként az elemzők is kifigurázták a világbajnokság során, Markz ragadott klaviatúrát és mutatta be, hogy hogyan kell helyesen Aatroxozni:
Ahhoz, hogy jelenleg sikeresek legyünk Aatrox-szal nincs más dolgunk, mint megnyomni egy R betűt, amikor az aktív. Az egekbe szökik a támadási erőnk, a mozgási sebességünk, valamint halhatatlanok leszünk. Az, hogy a többi képességgel mit csinálunk, az csak a kreativitásunkon múlik, egyébként sima alaptámadásokkal is elpusztítanánk a legtöbb ellenfelet.
Aatrox helyzete tehát nerfért kiált, ami viszont érdekes, hogy sem a 8.20-as, sem pedig a 8.21-es ciklusban nem fog változni a karakter az előrejelzések szerint. Ez pedig nem egy egészséges döntés.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!