R6

Még ma is felmegy bennünk a pumpa: ez volt a játék történelmének 5 legbrokenebb dolga


Nosztalgikus cikkünk következik öt dologgal, amit nem sokan hiányolnak.

Bő másfél hónap múlva (december elsején) lesz 3 éves a Rainbow Six Siege – aki a kezdetektől jelen van, annak nosztalgikus lesz mai cikkünk, aki nem, annak érdekes.

Megélt már sok mindent az R6, most jöjjön egy szubjektív lista arról, hogy mi volt az öt leginkább broken dolog a játékban.

A lista “The Leaderboard” nevű youtubertől van, annyi kis kiegészítéssel, hogy ő noha címben azt írja, hogy hiányzik neki, de elmondja, hogy nyilván mennie kellett ennek az öt dolognak. Még egy kis pontosítás: Kapkan régi csapdái kimaradtak (az egyből kill idegesítő volt, de alacsonyabb szinteken főleg), helyettük felkerült valaki más. Lássuk hát!

1. ACOG mentes védők

Bő egy éve vette el Jägertől és Bandittől is az ACOG sightot a Ubisoft, hozva egy olyan szabályt, hogy mostantól csak egyes sebességű operátorok kaphatnak ilyet. Az indok? Gyakori taktika volt az, hogy olyan helyre mentek a játékosok, ahonnan könnyű volt a spawnpeek, szereztek 1-2 killt, majd visszavonultak. Ezt a gyorsaságnak köszönhetően lehetett megcsinálni, emiatt hozták ezt a szabályt.

Képtalálat a következőre: „jäger rainbow six siege”
Bivalus

2. Twitch drónja

Twitch-nek eredetileg egy drónja volt, 15 lövéssel. Ezzel nem voltak elégedettek a Ubisoftnál, alaposan felturbózták az eszközt: kapott még egyet, halkítottak rajta, elvették a piros fényt, gyorsították, messzebbről lehetett lőni vele. 30 lövés nyilvánvalóan rengeteg volt, így jött is a nerf: 15 helyett 5 lövéssel rendelkezik egy drón azóta.

Képtalálat a következőre: „twitch rainbow six siege”
Pinterest

3. A megölhetetlen Blackbeard

Blackbeard nem véletlen kapta a nerfbeard gúnynevet: 800-as (!) életerejű pajzzsal indult (igaz, csak eggyel), majd többször is nerfelték. Először adtak neki még egyet, de 150-re csökkentették az életerőt, majd 80-ra, jelenleg pedig már csak 50 HP-val rendelkezik – és még így is pickelik Pro League-ben. Igen, ennyire broken volt régen.

Képtalálat a következőre: „blackbeard rainbow six siege”
Pinterest

4. A mindenben túl jó Ela

Az Operation Blood Orchiddal érkező Elának nem volt egyetlen broken képessége sem, egyszerűen elfelejtettek gyenge pontokat adni neki. Egy operátor összetétele az elsődleges és másodlagos gadgetből, a fegyverekből és a sebesség-pajzs arányból tevődik össze.

Elánál ez nem jött össze, így érkezett meg:

  • hármas sebességű (pozitívum)
  • nagyon erős elsődleges (grzmot mine) és másodlagos (impact grenade) eszközzel rendelkezett
  • fegyvere az egyedi Scorpion EVO 3 A1 51-es fegyvertárral érkezett, minimális recol és igen korrekt sebzés mellett

Azóta elvették a gránátokat, több aspektusban nerfeltek fegyverén és persze az előző szezonban behozott sebesség változás (az egyesek gyorsabbak, a hármasok lassabbak lettek) őt is érintette.

Képtalálat a következőre: „ela rainbow six siege”
amino apps

5. Lion, aki elől nem lehet elbújni

Végezetül a sort egy nem olyan régi élménnyel zárjuk: az Operation Chimera egyesek szerint az egyik legrosszabb szezon volt, ehhez pedig nem kicsit járult hozzá a két támadó operátor, Finka és Lion. Mind a ketten global eszközzel rendelkeznek, ami semmilyen ügyességet nem igényel, csak meg kell nyomni egy gombot. Finka alapvetően csak unalmas lett, de Lion broken is: akkoriban 3 scannel rendelkezett, mindössze 10 másodpercet kellett várni kettő között és ha észlelt minket, akkor sem tűnt el egyből a körvonal kirajzolódása, ha megálltunk.

Azóta elismerte a Ubisoft, hogy a két operátort az Outbreak PvE módra tervezték, hiba volt betenni őket – azt gondolták, hogy elég counterplay Lion ellen, hogy szimplán nem moccanunk meg a scan közben.

Képtalálat a következőre: „lion rainbow six siege”
Kotaku

A teljes videót itt megtekinthetitek:

 

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva