A hatalmas mérföldkő egyben óriási megtiszteltetésnek is számít, Uzi társa LeBron James lesz.
A neves sportszermárka a világ legnagyobb és legelismertebb sportolóival dolgozott már együtt.
Michael Jordan, Carl Lewis, Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo és még a végtelenségig lehetne sorolni.
Az esporttól azonban mindeddig távol tartotta magát a cég. Most azonban a kínai piac hitelesebb elérése érdekében behódoltak az esport előtt, és felkérték híres LoL játékos Uzit következő kampányukhoz.
A Royal Never Give Up játékosa jelenleg a világbajnokság negyeddöntőjére készül a G2 ellen, teljesítményt tekintve tehát jól választott a Nike. Ismertség szempontjából szintén tökéletes megoldás Uzi, hiszen a közösségi médiában a kínai esportolók közül ő rendelkezik a legtöbb követővel a helyi oldalakon. Az Ázsia Játékok előtt a nemzeti televízió még dokumentumfilm sorozatot is forgatott karrierének alakulásáról.
Uzi egy közelgő marketingkampány promózásában segíti majd a céget, méghozzá LeBron James mellett. A kosaras világsztár legújabb sorozata a “Shut Up and Dribble”, vagyis a “Pofa be és cselezz!” címet kapta.
Kíváncsian várjuk Uzi szereplését LeBron James oldalán, és első esportolóként a Nike színeiben! A bemutatott képen a “Carry” szó arra enged következtetni, hogy Uzi valódi arcát mutathatja meg a reklámban is. Nem csak mint arc, hanem mint esportoló számítanak rá a kampányban, ami óriási ismertséget hozhat az egész esport világnak.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!