Mutatjuk a legfontosabb operátor statisztika változásokat.
Pár napja beszámoltunk az Operation Grim Sky eddigi legnagyobb frissítéséről:
Clash és Maestro nerf, Smoke, Sledge és Mira buff: megérkezett a szezon első komolyabb frissítése!
Amint azt olvashattátok, a Ubisoft megosztotta velünk a 3. szezon 3.0-ás frissítése győzelmi és népszerűségi rátákat az operátorok tekintetében – ezt pedig Redditen összehasonlították a 2.0-ás patch (Operation Para Bellum start) statisztikájával.
Nézzük is meg, hogy melyikek a legnagyobb változások azóta!
- Finkát nerfelték az eszközét, de cserébe kapott Frag Grenade-et: azt akarták elérni, hogy a győzelmi rátája csökkenjen, a népszerűsége nőjön – mindkettő terén visszaesett, így kijelenthető, hogy jelentős baklövést követett el a Ubisoft
- Lesion népszerűsége és győzelmi rátája is szignifikánsan megugrott: a Ubisoft kérdezz-felelek során azt mondta, hogy nem nerfelik Ash-t (aki szintén jó számokat hoz még mindig), azonban Lesionről nem ejtettek jót, így nincs kizárva egy potenciális nerf (tippre inkább azt mondanánk, hogy nem, mert Ash-t se gyengítették, pedig még jobban teljesített a 2.0-ás patch-ben, mint Lesion most)
Ubisoft kérdezz-felelek: íme a 10 legérdekesebb válasz, köztük a kiadó 3 legnagyobb hibájával
- Frost és Kapkan ugyanolyan népszerűtlen maradt, de a győzelmi rátájuk nagyon negatívból igencsak pozitívba csapott át – a kis mintaszám azért ilyenkor megtévesztő lehet (pl. Rook sem OP)
Végezetül ki kell emelnem egy nagyon jó kommentet, ami megmagyaráz pár dolgot a grafikon kapcsán (melyek persze megérzésre alapulnak, de logikusak).
- Clash-nek és Mavericknek is nagy hatása volt a metára: Kapkan és Frost azért javult ennyit, mert a pajzsos védő elvonja a támadók figyelmét, emiatt többször mennek bele a caspdákba
- Lesion azért javult, mert Clash tökéletes kiegészítője: ha egy támadó belemegy egy tűbe, akkor ha megpróbálja kihúzni, Clash lelövi – ha pedig nem, akkor a lézertől és a méregtől szép lassan meghal
- Mira, Bandit és Mute győzelmi rátája azért csökkent, mert Mavericknek nincs igazi countere (és indirekt mód gyengíti a triót, bár véleményem szerint Mirára van a legkisebb hatással a háromból)
- A hard breacherek (Thermite, Hibana) győzelmi arányának növekedését azzal magyarázza, hogy szögeket kell nyitni Clash lelövésére. Egyéni véleményem, hogy inkább a visszaszoruló Bandit-Mute páros miatt (Maverick az oka ugye) Thatcher nélkül is hozhatóak, ezáltal nem lockol fix két picket a csapatból – szabadabb a választás
Érdekes a statisztika, (noha nem mindenhol releváns), de pár megállapításra, véleményre tökéletes.
Persze ezek csak a mi és egy játékos kiemelt gondolatai, kommentben várjuk a ti meglátásaitokat is!
Borító: PCGamesN; rainbow6.ubisoft.com
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!