R6

Patch 2.0 VS Patch 3.0: Finkával nagyon felsült a Ubisoft, Frost és Kapkan a sírból jött vissza


Mutatjuk a legfontosabb operátor statisztika változásokat.

Pár napja beszámoltunk az Operation Grim Sky eddigi legnagyobb frissítéséről:

Clash és Maestro nerf, Smoke, Sledge és Mira buff: megérkezett a szezon első komolyabb frissítése!

Amint azt olvashattátok, a Ubisoft megosztotta velünk a 3. szezon 3.0-ás frissítése győzelmi és népszerűségi rátákat az operátorok tekintetében – ezt pedig Redditen összehasonlították a 2.0-ás patch (Operation Para Bellum start) statisztikájával.

Nézzük is meg, hogy melyikek a legnagyobb változások azóta!

  • Finkát nerfelték az eszközét, de cserébe kapott Frag Grenade-et: azt akarták elérni, hogy a győzelmi rátája csökkenjen, a népszerűsége nőjön – mindkettő terén visszaesett, így kijelenthető, hogy jelentős baklövést követett el a Ubisoft
  • Lesion népszerűsége és győzelmi rátája is szignifikánsan megugrott: a Ubisoft kérdezz-felelek során azt mondta, hogy nem nerfelik Ash-t (aki szintén jó számokat hoz még mindig), azonban Lesionről nem ejtettek jót, így nincs kizárva egy potenciális nerf (tippre inkább azt mondanánk, hogy nem, mert Ash-t se gyengítették, pedig még jobban teljesített a 2.0-ás patch-ben, mint Lesion most)

Ubisoft kérdezz-felelek: íme a 10 legérdekesebb válasz, köztük a kiadó 3 legnagyobb hibájával

  • Frost és Kapkan ugyanolyan népszerűtlen maradt, de a győzelmi rátájuk nagyon negatívból igencsak pozitívba csapott át – a kis mintaszám azért ilyenkor megtévesztő lehet (pl. Rook sem OP)

Végezetül ki kell emelnem egy nagyon jó kommentet, ami megmagyaráz pár dolgot a grafikon kapcsán (melyek persze megérzésre alapulnak, de logikusak).

forrás: reddit.com/r/Rainbow6/comments/9qyhep/attacker_defender_win_delta_year_3_patch_30_vs_20/
Képtalálat a következőre: „clash maverick”
forrás: PCGamesN
  • Clash-nek és Mavericknek is nagy hatása volt a metára: Kapkan és Frost azért javult ennyit, mert a pajzsos védő elvonja a támadók figyelmét, emiatt többször mennek bele a caspdákba
  • Lesion azért javult, mert Clash tökéletes kiegészítője: ha egy támadó belemegy egy tűbe, akkor ha megpróbálja kihúzni, Clash lelövi – ha pedig nem, akkor a lézertől és a méregtől szép lassan meghal
  • Mira, Bandit és Mute győzelmi rátája azért csökkent, mert Mavericknek nincs igazi countere (és indirekt mód gyengíti a triót, bár véleményem szerint Mirára van a legkisebb hatással a háromból)
  • A hard breacherek (Thermite, Hibana) győzelmi arányának növekedését azzal magyarázza, hogy szögeket kell nyitni Clash lelövésére. Egyéni véleményem, hogy inkább a visszaszoruló Bandit-Mute páros miatt (Maverick az oka ugye) Thatcher nélkül is hozhatóak, ezáltal nem lockol fix két picket a csapatból – szabadabb a választás

Érdekes a statisztika, (noha nem mindenhol releváns), de pár megállapításra, véleményre tökéletes.

Persze ezek csak a mi és egy játékos kiemelt gondolatai, kommentben várjuk a ti meglátásaitokat is!

Borító: PCGamesN; rainbow6.ubisoft.com

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva