Hearthstone

Kripp a legrosszabbul dizájnolt lapokról is készített egy “Top” 10-es listát


A legjobbak után most lássuk azokat, melyek a leggyengébbek a streamer szerint.

A közelmúltban már olvashattatok nálunk egy toplistáról a népszerű streamer, Kripparrian kapcsán, aki készített egy személyes rangsort azokról a Hearthstone lapokról, melyek szerinte a legjobban lettek megtervezve.

Ahogyan arra számítani lehetett, Kripp nem hagyta ennyiben a témát és elkészítette a toplista “párját” is. Jöjjön tehát az a 10 lap, melyeket a streamer a legrosszabbnak tart dizájn szempontból – az indoklásaival együtt.

#10 – Baku the Mooneater

Hiába szélesítette ki a metát Baku az Odd paklik megjelenésével, a vele vívott meccsek túlságosan is a Hero Powerről szólnak. Kripp pedig úgy tartja, hogy erősen játékélmény-romboló, amikor azért kapsz ki, mert úgy érzed, semmi esélyed a hősképesség ellen, miközben a másik fél csak a gombot nyomogatja.

#9 – Prince Keleseth

Rengeteg múlik a lap korai behúzásán, és ha sikerül kitenni Prince Keleseth-et a második körben, az nagyon gyakran önmagában eldönti a meccset a globális +1/+1 miatt. Ha viszont nem jön össze, akkor lehet, hogy éppen a miatta jóval gyengébb korai curve miatt bukunk – vagyis eléggé “behúzom-nyertem / nem húzom be-vesztettem” kártya.

#8 – Imp-losion

Soha nem jó, amikor az RNG dönt a meccsekről – márpedig a Zoo paklik hajdani sztárjára, az Imp-losionre ez abszolút igaz volt, hiszen játszmák mehettek el azon, hogy kevesebbet sebzett a kelleténél. Kripp szerint a fő baj az, hogy ennek ellenére is kötelező volt vele játszani, hiszen a lap átlag értéke (3 sebzés, 3 darab 1/1) nagyon erősnek számított 4 manáért.

#7 – Barnes

Egy újabb olyan kártya, ami ellen nem nagyon lehet mit tenni – ha az ellenfélnél pont összejön minden (behúzza korán és Y’Shaarj érkezik vele), akkor már mehet is a Concede a legtöbb esetben. Színtiszta RNG.

#6 – The Caverns Below

A kétszer is nerfelt Rogue Quest kapcsán Kripp is azt emlegeti, ami a legfőbb kritikája volt a lapnak: a túlságosan is polarizált matchupok. Ez azt jelenti, hogy az aggro paklik nagyon stabilan verték a decket, a lassú pakliknak ellenben szinte semmi esélyük nem volt ellene.

#5 – Patches the Pirate

Egy 1/1-es Charge lény óriási előny, amire semmiféle megelőző counterplay-re nincs lehetőség, hiszen az első körről beszélünk – egyedül abban reménykedhettünk, hogy az ellenfél nem húz olcsó kalózt vagy a kezében ragad Patches.

#4 – Mind Control Tech

Ez a lap színtiszta RNG, aminek Kripp szerint nem lenne szabad léteznie.

#3 – Shudderwock

Kripp a Yogg-Saronhoz hasonlította a lapot, ami teljesen random effekteket süt ki. A Shudderwock azonban teljes mértékben befolyásolható, egyedül a sorrend és a célpontok véletlenszerűek. Ez pont elég volt ahhoz, hogy életképes deck szülessen rá, amivel nem is feltétlenül lenne baj, ha létezne ellene valamilyen értelmes counterplay. De nincs.

#2 – Jade Idol

Kripp szerint azért szörnyű ez a lap, mert önmagában kiirtotta a metából azokat a paklikat, amiknél a fatigue volt a win condition – vagyis azokat a kontroll deckeket, amik nem csináltak mást, csak igyekeztek megoldani az ellenfél minden fenyegetését, a lehető legkevesebb laphúzással.

#1 – Warsong Commander

Ez a lap Kripp szerint több szempontból is elképesztően elbaltázott. Már a béta alatt is baj volt vele, amikor minden lénynek Charge-ot adott. Amikor azonban belátták, hogy ez túlságosan erős, akkor nem magán az alapképességen változtattak, hanem ráraktak egy korlátot – de csak idő kérdése volt, hogy mikor lesz rá valami broken kombó, főleg úgy, hogy a Frothing Berserker folyamatosan ott volt mellette. Ezt végül a Grim Patron hozta el, aminek egy újabb nerf lett az eredménye – ez utóbbi pedig egy igazi “facepalm-díjas” gyengítés lesz, amin máig nevet / sír mindenki, hiszen a lap konkrétan egy gyengébb Raid Leader lett.

Aki magára a videóra is kíváncsi Kripp teljes indoklásaival, az alább megnézheti a komplett 20 perces szösszenetet is.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva