R6

Ezt biztosan nem így tervezte a Ubisoft: bivalyerős spawn peek pozícióra leltek az új pályán


Van gond az új pályával.

Nem indul tökéletesen az Operation Wind Bastion tesztelése – máris nerfelni kellett mindkét új operátort:

A Ubisoft nem szarozik: egy hét után nerfelik mindkét újonnan érkező operátort, IQ pedig erősödik

Most pedig egy elég kemény spawn peek (de hívhatjuk run outnak is, hisz ténylegesen átrongyolnak a védők egy másik helyre, és csak onnan megy az említett tevékenység) hely látott napvilágot Youtube videó formájában (nyilván mások is rájöttek már előtte is):

Elég egy percig nézni a videót, a lényeg addig is kiderül: elindulnak a védők egy olyan helyre, amit alapból a támadóknak terveztek (hisz nem szerves része, pontosabban nem elérhető része prep fázis során a védőknek).

Útjuk során nyilván lebuknak, amint letelik a két másodperc, de aztán beérnek a videóban látható rejtekhelyre, aminek a belseje nem buktat le, csak ha felmegyünk a tetejére.

Ezt orvosolandó hoztak egy Valkyrie-t, hogy kamerával pásztázzák a környéket (no meg egy ACOG-gal rendelkező védő sem árt), majd sorra kezdték kiszedni a támadókat.

Képtalálat a következőre: „kaid and nomad rainbow six siege”

Mielőtt még bárki jönne az egyértelművel, megelőzlek titeket: simán counterelhető ez a taktika azzal, hogy fedezékkel teli úton elmegyünk az objektívig és ott emberelőnyben nyerünk.

Akkor mégis mi a gond?

Nos leginkább az, hogy azok a játékosok, akik ezt nem ismerik, a semmiből halnak meg mindezt úgy, hogy a Ubisoft a fentebb említett okok miatt nyilvánvalóan nem a védőknek tervezte.

Emellett amúgy is egy nagyon erős pozíció (így, hogy kijátszható a lebukás), amit adott esetben egy felküldött ACOG-gal rendelkező védő egyedül is kihasználhat, így nincs emberhátrány feltétlen az objektívnél (lelő egyet, visszamegy, ez is működhet).

Képtalálat a következőre: „fortress map rainbow six siege”
rainbow6.ubisoft.com

Meglátjuk, hogy mit kezd vele a Ubisoft: ha végig menne a detected (akkor is ha a torony belsejében vagyunk), az például megoldás lehetne.

Addig is legyetek tisztában ezzel a hellyel, ezért (is) készült ez a cikk.

Persze reméljük a “minden jó, ha a vége jó” szólás igazolódik be végül – no meg aztán a lényeg az, hogy éles szerverekre érkezzenek meg balanszos formában az újdonságok. Hajrá Ubisoft!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva