Hearthstone

Egyetlen aprósággal rengeteget lehetne javítani a kooperatív Tavern Brawlokon


Most is sokan vannak, akik nem értik a heti kocsmai bunyó lényegét.

Szerda este óta elérhető a heti Tavern Brawl, a Return of Mechazod!, amely olyan tekintetben rendhagyó, hogy nem egy másik játékos, esetleg egy gépi ellenféllel szemben kell győzedelmeskedni, hanem egy folyamatosan térfelet váltó Boss miniont kell lenyomnia a két félnek közös erővel. Nem ez persze az első ilyen eset, hiszen számos ehhez hasonló kooperatív Tavern Brawl volt már eddig a Hearthstone története során. Ugyanakkor most is előjött az a probléma, ami minden esetben elő szokott:

sok játékos számára egész egyszerűen nem egyértelmű, hogy mi a feladat.

Ezen a héten is rengetegen panaszkodtak amiatt, hogy csak sokadik nekifutásra tudták teljesíteni a kocsmai bunyót, a másik játékos ugyanis, akit kaptak maguk mellé, egész egyszerűen nem fogta fel, hogy nem egymás ellen vannak. A többség ezt hajlamos pusztán a másik fél szellemi képességeinek számlájára írni, ugyanakkor érdemes megvizsgálni a problémát egy másik szemszögből is, nem mondhatjuk ugyanis, hogy a Blizzard mindent megtesz a félreértések elkerülése érdekében. Nézzük csak meg kapásból magát a nyitóképernyőt:

Látható, hogy ellenfélként nem a boss, Gearmaster Mechazod van feltüntetve (mint például a single player játékmódoknál), hanem a másik játékos. Ez alapján egy kevésbé informált vagy figyelmes Hearthstone-os simán hiheti azt, hogy itt most tényleg egymás elleni harcról van szó, a boss pedig csak valamiféle nehezítő körülmény, hiszen láthatóan mindkét felet szívatja. Nyilván a lapok is erősen utalnak arra, hogy alapvetően segíteni kellene egymást (hiszen rengeteg a közös képesség), ám a legfontosabb hiányosság mellett ettől még nem lehet elmenni szó nélkül:

a meccs kezdetén semmiféle figyelmeztetés nincs arra vonatkozóan, hogy össze kell dolgoznia a játékosoknak.

Magában a Tavern Brawl leírásában persze szerepel a “co-op brawl” kifejezés, efölött azonban nagyon könnyű átsiklani sajnos.

Lényeg a lényeg: ha a meccs elején is lenne egy figyelmeztető üzenet, az rengeteget javítana a játékélményen az ehhez hasonló kooperatív Tavern Brawlok esetében, hiszen kevesebb lenne az olyan párosítás, amit értelmetlen lejátszani amiatt, mert az egyik fél nem érti a feladatot. Reméljük, hogy a Blizzardhoz is eljutnak a panaszok és kitalálnak erre valami megoldást – addig is, ha tehetitek, akkor egy barátotokkal párban csináljátok meg a kocsmai bunyót!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva