Counter Strike

VÉLEMÉNY: Ilyen lett szerintünk a Counter-Strike saját fejlesztésű Battle Royale módja


Vajon sikeres lehet a Danger Zone egy olyan piacon, ahol a Fortnite, a PUBG és a CoD is rivális?

PlayerUnknown’s Battlegrounds, Fortnite és Blackout. Talán ezek a legfelkapottabb Battle Royale címek ma, de a lista csak bővül és bővül. Szinte minden hétre jut egy új megjelenés, de nem mindegyik olyan nagy cím, mint az aktuális új szereplő:

Counter Strike: Danger Zone

Mondjuk nem volt egy könnyű szülés, eljátszottak az idegszálainkon egy dalt a fejlesztők, mielőtt kijött az update.

Persze amint elérhető lett, mi is rávetettük magunkat az új frissítésre, hogy megírjuk nektek az első benyomásaink alapján milyen lett a Danger Zone.

Kísér(t) a múlt

A Counter-Strike már bőven megtette a magáét, hogy ismert cím legyen, ennek azonban hátulütője is van. A CS-ről már mindenkinek kialakult véleménye van, és bár időről-időre voltak változások, jelentősen nem változott a játék a 2000-es évek eleje óta. Persze az idő múlásával muszáj volt bővíteni a játékot, és a közösség is beleadott apait-anyait, egyik sem volt annyira meghatározó és nagy port kavaró, mint a most bemutatott Danger Zone.

Nehéz lett volna előre megmondani, hogy a CS milyen formában próbálja majd meglovagolni a BR őrületet, végül a Global Offensive kiegészítőjeként érkezett meg, sőt még ingyenessé is tették, így duplán csalogatva az embereket.

Irány a veszélyzóna, csak kerüljük a ké… pirosat!

A fejlesztők, már az első ránézésre is, megpróbáltak újítani, és nem szégyellték a jó dolgokat sem átemelni a már befutott játékokból. Amint a 18 fő (merthogy itt “csak” ennyien vagyunk) elfogadta a meccset, azonnal ejtőernyőzünk lefelé. Az egész felépítése inkább hasonlít a ROE játékmenetére, mintsem a PUBG-re, vagy a Fortnite-ra. Amikor elindul a kör, a tabletünkön választhatunk kezdőpontot, ahol azt is látjuk, hogy a squad társaink és az ellenfelek hol kezdik meg a küzdelmet. A pálya, nyilván a játékos számból is láthatóan sokkal kisebb.

Rendelkezünk egy tablettel, mely tulajdonképpen a Danger Zone ingame menüje. Itt van lehetőségünk figyelni, hogy hol tart a piros kör, mit szeretnénk és mit tudunk vásárolni, illetve a tablet fejlesztések is itt elérhetőek.

A fegyvereket itt nem a földön találjuk, ládákat kell ököllel szétütnünk elsőkörben, majd később késsel, vagy fegyverekkel már a piros, jobb felszerelést rejtő ládákat is felnyithatjuk. Ezeken felül folyamatosan gyüjtük a pénzt, melyből a tabletünkön keresztül vásárolhatunk golyóálló mellényt, fegyvereket és gránát csomagokat. Nem sokkal később, hogy kiválasztottuk, mit szeretnénk vásárolni, egy drón érkezik meg a fejünk fölé, majd nemes egyszerűséggel a földre dobja azt.

A tölténnyel is rendkívül okosan kell gazdálkodni, hiszen ritka, még a nagy ammo tartókból is 10-15 töltényt tudunk maximum kinyerni. Persze vásárolni ezt is lehet a tabletünkkön keresztül. Elérhetőek továbbá gránátok, és még C4-et is telepíthetünk, mellyel csapdát állíthatunk a többi játékosnak. Ha sikerül valakit lelőnünk, vagy egy már halott játékost találunk, tőle elvehetjük a pénzét, gránátjait, sőt még a fegyverét is. Ekkora nagyon fontos figyelni, hogy a felvett fegyverben mennyi töltény van (elárulom, sokszor 0).

A piros kör? Talán a leglátványosabb, amit valaha BR játékban láttam. A CS sosem a grafikai innovációiról volt híres, ez mégis a maga egyszerűségével nagyon illik a stílushoz, felperzselve mindent maga mögött. Attól persze nem kell félnetek, hogy nagyon a körön kívül ragadnátok, a pálya kicsi, és a piros is lassan közeledik. Csak nehogy valaki kiszorítson titeket a körből…

Szívesen írnánk nektek további játékmechanikákról, de teljesen ugyan olyan, mint korábban. A Danger Zone-ban minden fegyver és felszerelés ugyan úgy működik, mintha MM-en lennénk. Amíg az emberek nem tanulják meg a pályát, a fülünk és egy jó füles segítségével hatalmas előnyhöz juthatunk, azonban az idő múlásával itt is egyre nagyobb szerepet fognak kapni a célzási képességeink.

Labdába rúghat a többi BR mellett?

Erre a kérdésre most még nagyon nehéz lenne válaszolni. Az, hogy nem kell egy új játékkal megtanulnia annak, aki már korábban már játszott CS-t, nagy előny lehet. Segít, hogy ingyenesen játszható, ellenben a PUBG-vel, vagy a Call of Duty-val szemben. Az viszont nem a Danger Zone malmára hajtja a vizet, hogy grafikailag el van maradva minden riválisától, és a közösség is elég rossz szájízzel fogadta ezt a frissítést. Ez nem feltétlenül a BR mód miatt, de semmiképp sem tesz jót a megítélésének.

Már csak 1 kérdés maradt…

Szerintetek milyen lett a Danger Zone?

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva