A Riot Games komolyan gondolta a lövész buffokat.
Úgy tűnik tényleg komolyan gondolta a Riot Games a Marksmen kategória megerősítését. A napokban nyilatkozta azt egy alkalmazott, hogy azok a lövész karakterek, akiket mostanában a metában látunk nem azért vannak ott ahol, mert olyan erősek, hanem azért, mert a többi gyenge. Így a játékegyensúlyért felelős csoport ráfeküdt néhány ADC karakter erősítésére, s a végeredmény meglepően impozáns lett. Jelenleg a PBE-n már kipróbálható az első hullám, egy-két esetben nem lennénk meglepve, ha az élő szerverekre “lazább” verzióban érkeznének meg a buffok.
De addig is lássuk körülbelül mire lehet számítani!
Caitlyn
- Piltover Peacemaker (Q)
- Nőtt a képesség sebzése 30/70/110/150/190-ről, 50/90/130/170/210-re
- A “wide shot” sebzését is megváltoztatták ennek fényében [33%-kal kevesebb sebzés]-ről [40%-kal kevesebb sebzés]-re.
- Ace in the Hole (R)
- Változott a képesség hatótávja 2000/2500/3000 -ről, 3500-ra minden szinten.
Corki
- Missile Barrage (R)
- Nőtt a képesség sebzése 75/100/125-ről, 90/115/140-re.
Kalista
- Megnövelték az alap AD-ját a hősnek, 62-ről 67-re emelték.
- A szintenként kapott AD arány is nőtt, 3.6-ről 4-re.
- Sőt, a szintenként kapott támadási sebesség arányát is megdobták, 3.5-ről 4-re.
- Pierce (Q)
- Növelték a képesség sebzését 10/70/130/190/250-ről 20/85/150/215/280-ra.
Tristana
- Explosive Charge (E)
- Csökkent a képesség töltési ideje 16/15.5/15/14.5/14-ről 12/11/10/9/8-ra.
Vayne
- Új effektet kapott a Final Hour (R)
- Ha a képesség aktív, a Tumble (Q) töltési ideje megfeleződik.
A dolognak egyetlen szépséghibája van, hogy mindez már a 9.1-es ciklus részeként került fel a tesztszerverekre, így szinte biztos, hogy idén már nem játszhatunk a fent olvasott módosításokkal az éles szervereken. De ha ez nem teszi boldoggá a lövészeket, akkor semmi!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!