Több nagyobb hibát is kijavított a Valve, ráadásul rekord idő alatt.
Szombat hajnalban érkezett két apró, de annál jelentősebb hibajavító UPDATE a CS:GO-hoz. Nézzük is mit tartogat számunkra a changelog, amiben már összefésültük a két UPDATE tartalmát és méretét:
Renderelés
- Kijavították azt a hibát, ami azt okozta, hogy a füstgránát és a molotov effektje teljesen átlátszó volt.
- Az új felhasználóknak alapértelmezetten a “Borderless Windowed” módban indul a játék.
- Az Intel GPU-t használó játékosok fellélegezhetnek, indításkor nem kell számítaniuk a játék összeomlására, az AMD-seknek még kicsit várni kell.
embed
Játékmenet
- Javították a legutóbbi frissítéssel behozott ‘self-boost’ és ‘bullet penetration’ problémákat
- Javították azt a hibát, amikor a játékosok nem spawnoltak újra körkezdéskor, ha épp egy olyan pályaelemre ugrottak fel ami guggolásra késztette őket.
- A molotovok mostantól újra felrobbannak a levegőben nem DZ módokban.
CS:GO Danger Zone
- A meccs nyertese mostantól a 2. helyezett szemszögéből láthatja a győzelmét.
- Duo és Trió módokban a csapattársakat figyelmezteti a játék, ha egy csapattársuk meghal.
- Mostantól állíthatjuk a győzelmi zene hangerejét.
- A “Recent Teammates” fül mostantól mutatja a Danger Zone meccses csapattársainkat is.
- A meccset kereső játékosok számát mostantól helyesen mutatja a játék.
- Javították a hibát, amiben a győztes csapat nem tudott új meccset indítani a győzelmi képernyőről.
- Pontosították a Frag Grenade, Diversion Device és Fire Bomb által szerzett killek helyszínének azonosítását.
- Optimalizálták a memória használatát, amikor nem Danger Zone módban játszunk.
- Mostantól 10 szín létezik a csapatok számára: zöld, szürke, kék, lila, rózsaszín, narancs, sárga, piros, világoskék és bézs.
A frissítés mérete: 2×20 MB
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!