Jöjjön az ellenpólus: ezek hagytak mély nyomott bennünk.
Már csak a holnapi nap van hátra az évből, aztán elbúcsúzunk 2018-tól.
Tegnap ennek kapcsán megírtuk azt, hogy mire emlékezünk vissza legszívesebben R6 rajongóként:
CIKK HELYE
Ma pedig végigpörgetjük azokat, amik emlékétől szeretnénk mihamarabb szabadulni. Lássuk!
1.Lion
Tegye fel a kezét, aki meglepődött, hogy vele startol a lista….senki? Sejtettük.
Az Operation Chimera két támadót mutatott be, melyek a PvE módra (Outbreak) készültek alapvetően – nyilatkozta is azóta a Ubisoft, hogy megbánta a multiplayerbe való berakásukat.
Mindketten olyan globális képességgel rendelkeznek, amik majdhogynem semmilyen ügyességet nem igényelnek.
Érdekesség: Pengu (A G2 Esports dán profija) mesélte, hogy egyik versenyükön egy társuk monitorja nem működött, úgy kellett lenyomni az adott kört. A “vak” játékos Lionnal volt, aki semmi mást nem csinált, mint megnyomta a gadget gombot akkor, amikor társai kérték – ennyi épp elég volt ahhoz, hogy megnyerjék a kört.
Liont rövidesen nerfelték tavasszal, azonban a probléma (profi szinten) továbbra is fennállt, így végül bejelentette a reworkot, majd globálisan bannolta a Ubisoft a francia támadót.
Nem egy sikersztori, az fix.
2. Operation Grim Sky
Volt köztetek olyan a csoportban, aki megfogalmazta a gondolatunkat: a Grim Sky alapvetően bukás lett.
Behozott egy olyan támadót, aki ellen nincs counterplay (Maverick), valamint kaptunk egy pajzsos védőt (Clash) – jól tudjuk, hogy a pajzsos operátorok amúgy sem a közösség kedvencei.
Ez még hagyján, de utóbbit kis túlzással használhatatlanságig nerfelték, valamint a szezon is az átlagosnál több buggal indult (matchmaking error többek között).
Hab a tortán, hogy az átldolgozott Hereford Base sem jött be nektek:
Egy pálya mindenek alatt: a Hereford Base-t a magyarok negyede utálja
3. Balansz változtatások
Nem állt a helyet magaslatán ilyen téren a Ubisoft:
- Lionról ordított, hogy OP lesz (és a profik is elmondták), mégis hosszú hetekbe tellett, míg nerfelték
- Finkának gyengítették a gadgetjét, cserébe adtak neki frag grenade-et annak reményében, hogy népszerűbb lesz, de gyengébb: nem jött be, tovább esett mindkét statisztikában
- Clash pajzsról fegyverre váltása nyilvánvalóan broken volt, mégis mire teljesen helyrehozták eltelt több, mint egy hónap
- Kaidnál és Nomadnál pedig átestek a ló túloldalára: több ízben igencsak korán nerfelték őket, pedig adhattak volna nekik néhány hetet (tartom, hogy Kaidnak kéne a 3. eszköz)
Csak néhány példát emeltünk ki, de nem csak ennyit hibázott a fejlesztő gárda (gondolhatunk az érthetetlen IQ nerfre még nyáron).
Szívből reméljük, hogy 2019-re összekapja magát a Ubisoft: kell is, mert egyre komolyabb riválisok jelennek meg a piacon (ha nem is stratégiai FPS, de lövöldözős játék témában).
Sok sikert jövőre!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!