Mutatjuk mi változott
Tegnap óta éles a januári frissítés, most pedig úgy gondoltuk, hogy segítünk nektek konkrétumokkal, hogy vizuálisan is láthassátok a változtatások hatásait is.
Megérkeztek a januári balansz frissítés részletei: 10 (!) lap is változik!
Segítségünkre volt eben Orange Juice Gaming videója.
1. Goblin Giant
Szemmel látható, hogy nem túlzottan nagy a különbség – lehet, hogy tévedek, de érzésem szerint ez kevés, hogy behozzák a metába a goblinok legnagyobbikát.
2. Battle Ram
Szintén nem egy szignifikáns különbség, lehet, hogy egy leheletnyi buff a legnagyobb counterére (Bowler) még szükséges lenne az egyensúlyba hozáshoz.
3. Golem
Ez viszont már komolyabb. Természetesen így is jó marad a Golem, de azért a kis gólemek visszalökésének nerfje azt jelenti, hogy hamarabb visszaér (itt éppen) a Knight, vagyis kevesebb sebzést okoz a tank.
4. Sparky
Ehhez viszont hozzá kell még szokni: az egyik legnagyobb countere volt Sparky-nak az Electro Wizard, ez mostantól fordítva van. Fontos megemlíteni, hogy végül 5-ig buffolták a hatótávát.
5. Barbarian Hut
Azért nem láttok különbséget, mert az életpont nerf ellenére ugyanannyi ideig tart – sőt, ha varázslattal akarjuk leszedni, akkor sincs változás! Érdekes….
6. Freeze
2433-ról csökkent idáig, nem nagy dolog annyira, a varázslatnál még mindig a legfőbb erény a fagyasztás (utána az egységek sebzése, és csak legvégül a torony).
A Barbarian Barrel és Valkyrie kimaradt, mert arról tényleg alig látható különbséget mutatott a videó, a Magic Archer és a Heal pedig képpel nem illusztrálható, nézzétek meg.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!