Végre megérkezett a várva-várt 25. frissítés.
Ahogyan azt Brendan Greene elspoilerezte, tényleg megérkezett a 25. update, ám egyelőre csak a teszt szerverekre. Rengeteg újdonság érkezett, de főként Vikendihez nyúltak hozzá a játékosok kéréseinek megfelelően.
Új fegyver: Bizon
Az új SMG végre bekerült a játékba
- Kizárólag Vikendin és Erangelen lesz megtalálható
- 9 mm-es lövedékkel funkcionál és 53 lőszer fér el a tárban
- A következő kiegészítőkkel tudjuk felszerelni: flash hider, compensator, scope-ok, és másodlagos sight
Új kiegészítő: Másodlagos Sight
- A másodlagos sightot a fegyverünk második scope slotjához tudjuk csatlakoztatni
- Alapból az Alt+jobb klikkre van állítva, ezt természetesen a beállításokban átbindelheti bárki
- A következő fegyvertípusokon használható: AR, DMR, SR, SMG, shotgun, LMG
- A következő fegyvereken használható:
- AR – Beryl M762, AKM, AUG, M416, Mutant, QBZ, SCAR-L, G36C
- DMR – SLR, Mini14, Mk14, QBU, SKS
- SR – AWM, M24, Kar98k
- SMG – UMP, Vector, Bizon
- Shotgun – S12K
- LMG – M249
- A frissítés után némileg megváltoznak a képernyőnkön a fegyverek, ám csak a nézetet érinti, semmi más nem változik beleértve az ADS-t, a visszarúgást és a látószöget.
Új jármű: Hómotor
A hómobil kizárólag Vikendin lesz megtalálható.
- A hómotor gyorsabb és könnyebben irányítható, mint a hómobil, ám könnyebben szét lehet lőni
Időjárás
Vikendi megkapta az új éjjeli módot!
- Holdfény: Az éjjeli módok ellenére a nagy világító szuperholdnak köszönhetően könnyebben azonosíthatjuk az ellenfeleinket.
Survivor Pass: Vikendi
- Az összes kupont beválthatjuk a supply dropból
- Végre egy gombbal is felszedhetjük mostantól a küldetésekért járó XP-t a “Claim All” felirat segítségével
- Mostantól 1 helyett 3-szor is kérhetünk új napi küldetést
- Balanszolják a nehéz küldetéseket
Játékmenet
- Mostantól kevésbé fognak sebződni a mellények, ugyanis korábban a sebzések 100%-át jóváírták, ezen most módosítottak.
- Módosítottak az eldobható gránátfélék sebzésén
- Ha valaki egy vékony tárgy (pl.: lámpaoszlop) mögött bújik, az is ugyan úgy fog sebződni
- A gránátok eldobásakor megjelenő röppálya mostantól az eldobás pillanatáig jelezni fogja a gránát röppályáját
- Rövidebb időt fog igénybe venni az ejtőernyőnk kihúzása, a jobb irányíthatóság érdekében
- A biztonságos zóna jóval távolabb lesz Vikendin a pálya középpontjától. Emellett az utolsó kék zóna többet fog sebezni.
- Változtattak Vikendi lootján
- Kevesebb SMG, több AR spawn
- Kevesebb DMR, helyette növelt SR szám
- Kevesebb Lvl3-as sisak és mellény
- Balanszolt kiegészítő és egyéb item spawn
UI/UX
- Mostantól beállíthatjuk, hogy csak a barátaink hívhassanak meg a lobby-ba
- Új offline mód: Szabadon elrejthetjük, hogy online vagyunk
- Beállíthatjuk, hogy mi legyen az alapvető tüzelési mód fegyverenként! (auto-ra álíthatunk mindent!)
- Megnézhetjük (alapból a J gombbal) a fegyverünk tulajdonságait
Teljesítmény
- Optimalizálták a teljesítményt a látható lépések módosításával (Vikendin)
- Javították a lobby-ban, illetve az intventory megnyitásakor jelentkező fps dropot
Skinek & Itemek
- Megjöttek a BattleStatos fegyverek, ezeken látszódik, hogy az adott fegyverrel hány ellenfelet öltünk meg
- A J-vel tudjuk megnézni ezt (inspect)
- Ezeket a fegyvereket [BATTLESTAT] címkével látták el
- Csak akkor számolja az öléseket, amikor az eredeti felhasználója használja az adott fegyvert
- Ha más veszi fel, akkor le lesz zárva a panel
- Ha eladjuk a fegyvert, akkor nullázódik a számláló
- A teszt szerveren 10 BP pontért lesz megvásárolható, január 30-ától pedig a ládákban lesz megtalálható az éles szervereken
- Új láda: EAST ERANGEL POLICE CRATE
- Kizárólag az East Erangel Police Key segítségével tudjuk majd kinyitni
Íme a láda tartalma:
- A 2018 Fall láda bekerült a random ládák közé
Ennek megfelelően a következő a random ládák nyitási esélye:
Hibajavítások
Általános
- Javítva a TPP-n jelentkező POV hiba, ami a 3. személyű nézet esetén az ALT megnyomásakor jött elő
- Javítva a hiba, ami miatt a vér effekt nem látszódott megfelelően számos alkalommal
- Javítva a hiba, ami miatt az ’emote kerék’ játékon belül és kívül máshogy jelent meg
- Javítva a hiba, ami miatt szellem lépéshangokat hallhattunk, ha az UZI-nk tára üres volt
- Javítva a hiba, ami miatt a drop egy pillanatra úgy nézett ki, mintha a földbe ragadt volna, majd a teljes földre érésekor került vissza a felszínre
- Javítva a hiba, ami miatt a járművek helyzete rosszul jelent meg
- Javítva a hiba, ami miatt a csapattársunk UI-ja megjelent, annak ellenére, hogy a játékos lelépett a meccs kezdete előtt
- Javítva a hiba, ami miatt a kill feeden nem helyes sorrendben látszódott, hogy kit knockoltak és kit öltek meg ököllel
- Javítva a hiba, ami miatt nem látszódott a játékos neve és nem tudtuk reportolni, ha az egy járműben ült
- Javítva a hiba, ami miatt a motorkerékpár motorja nem állt le, annak ellenére, hogy a játékos leállította volna
- Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett több itemet felvenni, noha helyünk az volt a raktárunkban
- Javítva a hiba, ami miatt a játékos nem sebződött egyáltalán, ha az autóból a becsapódás pillanata előtt kiugrott
- Javítva a szaggatás, ami FPP módban akkor jött elő, ha egy scope-ból kizoomoltunk
- Javítva a jármű eltűnését okozó hiba, ez akkor jelentkezett, ha egy játékos újra csatlakozott, miközben a járműben ült
- A lobby-t 32:9-es képarányokhoz is optimalizálták
- Javítva a hiba, ami miatt a jelölőnk (marker) a halálunk után nem tűnt el, hiába nyomtuk meg a ‘Delete’ gombot
- Javítva a hiba, ami miatt a motor könnyen felborult és átpördült, ha lassabban akartunk irányt változtatni
- Javítva a TPP-ben előjövő hiba, ami miatt az ajtókat távolabbról is ki lehetett nyitni
Világ
- Javítva a hiba, ami miatt a járművek számos épületbe beakadhattak Erangelen
- Javítva a hiba, ami miatt a sziklák egy bizonyos távolságból nem voltak láthatóak Erangelen és Sanhokon
- Javítva a hiba, ami miatt Sanhokon és Vikendin bizonyos kerítéseket csak egy oldalról lehetett átlőni
- Javítva a hiba, ami miatt számos objektum hiányzott Sanhokon
- Javítva a hiba, ami miatt a játékosok számos objektumon keresztül átmehettek, vagy beszorulhattak Sanhokon
- Javítva a hiba, ami miatt a karakterünk nem tudott felállni, ha közvetlenül egy egyedi szikla mellett feküdt Sanhokon
- Javítva a hiba, ami miatt nem lehetett bizonyos tárgyakat felvenni Vikendin
- Mostantól akkor is hagyunk lábnyomokat a hóban, ha ugrálunk
Ezt olvastad már?
Játszhatatlanok az új pályák? – A PUBG közösségnél betelt a pohár
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!