Máris megérkezett az első hotfix a legújabb hősre. Szerencsére nem kellett komolyan megpiszkálni a karaktert.
Sylas, a League of Legends legújabb, s egyben egyik legérdekesebb karaktere. Már csak azért is, mert megjelenésével Runeterra és Demacia története teljesen új mederben folyik tovább, ugyanis a kiadó felnyitotta a játékosok szemét, a “fényesebb” oldalnak is vannak sötét húzásai.
Az új hős történetéből és játékmenetéből fakadóan egy mage karakter, így a közösség többnyire a középső ösvényen alkalmazza. (Mivel új karakterről beszélünk, így jelenleg szinte minden pozícióban előfordul, ám a legtöbbször miden láthatjuk.)
Ahogy az lenni szokott, az új hősök mindig egy fokkal jobban teljesítenek, mint a régebbi karakterek, nem csoda, hiszen így még könnyebb eladni őket. Sylas képességei egyébként meglehetősen keményre sikeredtek, rendhagyó az ultimate-lopó mechanikája, de emellett szinte mindenből kapott egy kicsit a varázsló. Van a kitjében dash, shield, heal, CC és ami a leginkább fontos, tonnányi sebzés!
Ám az első néhány napos teljesítményével mégsem volt megelégedve a Riot Games, a kiadó munkatársai úgy érezték, nem lett elég meghatározó a karakter. Így élesítettek egy hotfixet, ami reményeik szerint kijavítja hosszútávon a “gyengébb startot”.
Sylas isn’t climbing as well as we’d hoped, so we’re throwing him some safe hotfix buffs.
Base Stats
Attack Damage :: 55.04 >>> 58
Magic Resist Growth :: 0.5/level >>> 1.25/levelAbscond / Abduct (E)
Damage :: 50/65/80/95/110 >>> 70/85/100/115/130— AzuBK (@RiotAzuBK) 2019. január 29.
- Alap stat változások
- Attack Damage – 55.04-ről 58-ra emelkedett. (Könnyebben lehet vele farmolni.)
- Magic Resist növekedés – 0.5 MR/szintről 1.25 MR/szintre nőtt. (Sokkal ellenállóbb lesz az AP ellenfelek ellen.)
- Abscond/Abduct (E képesség)
- Nőtt a képesség sebzése
- 50/65/80/95/110-ről 70/85/100/115/130-ra. (Meglehetősen szignifikáns buff, jelenleg 1. szinten erősebb képesség, mint a megjelenéskor második szinten.)
- Nőtt a képesség sebzése
A karakter játékmenetével nem tapasztaltak problémát a kiadónál, szimplán csak úgy érezték, hogy nem hozza azt az áttörést, amit elvártak volna tőle. Ezért is fókuszáltak inkább az alap statokra a hotfixben, nem akartak töltési időkbe belenyúlni, valamint egyéb mechanikai változásokat hozni.
His gameplay seems mostly in line with expectations, which is why we’re changing primarily base stats here (as opposed to cooldowns, bigger swings on specific spells, etc). Sorry, Garen—the fight just got this much harder.
— AzuBK (@RiotAzuBK) 2019. január 29.
Ismerve a League of Legends közösséget, ennek a hírnek nem valószínű, hogy mindenki örülni fog.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!