Nincs nyugta Akalinak, újabb módosításokat eszközöltek rajta a PBE-n.
Akali egy meglehetősen broken karakter volt egészen addig, amíg el nem vették tőle a Q-val való gyógyítást, valamint a W képességét szanaszét nem barmolták. Jelenleg meglehetősen döcögős a karakter korai szakasza, nem mondanánk hasznavehetetlennek, de egyértelműen nincs a legjobb 5 mides között már. A Riot Games ebbe nem szeretne beletörődni, igyekeznek Akalit visszaterelni a kompetitív csoportba, persze egy kicsit más formában, mint korábban volt.
A Q gyógyítás elvétele rendesen megnehezítette az 1v1 helyzeteket a karakter számára, így az ösvényben sokkal megfontoltabban kell vele játszani. Ezt valamilyen szinten kiküszöbölvén a Riot buffolta a hős alapéletét, alapgyógyulását és szintenként kapott HP-ját.
- Az alap életerőt 550-ről 570-re növelték
- A PBE-n 85 helyett 95 életerőt kap szintenként
- Öt másodpercenként 8 életerőt tölt vissza az eddigi 6 helyett
- Az öt másodpercenként kapott életerőt pedig 0.5 helyett szintenként további 0.8-cal fejelte meg a kiadó
A passzív képességen is erősítettek, megnövelték ugyanis a bónusz mozgási sebesség időtartamát.
Megdobták a kimaxolt Q képesség minionokra és neutrális szörnyekre mért sebzését is, eddig bónusz 133% sebzést osztott rájuk, ez a szám a PBE-n jelenleg bónusz 150%!
Ráncfelvarrást kap a W képesség is, a tornyok például csak akkor fogják a füstben észrevenni Akalit, ha a hős a torony sebzésének a hatókörébe lép. Ha a torony látókörében van, de a sebzéshatárán kívül, akkor Akali láthatatlan marad. Valamint sokkal könnyebb lesz megnövelni 3 másodperccel a képesség időtartamát, elég lesz mostantól egyszer kilépni a füstből, utána megkapjuk a bónuszt.
Komoly sebzés buffot kapott az E képesség első fokozata, a shuriken ha eltalálja az ellenfelet, akkor szintenként 20/25/30/35/40 sebzéssel többet fog ártani nekik, mint jelenleg az éles kiadás. Ezért cserébe a második cast kevesebbet fog sebezni, bár ez csak szintenként tízzel, így összességében ez egy masszív buff a képességre nézve.
Akali ultija sem maradhatott ki a buliból, ezt a képességet ugyan nem változtatta meg olyan feltűnően a Riot, mint a többit, de azért ide is érkezett egy pofás töltési idő csökkentés. Az első szinten 20 másodperccel használhatjuk majd sűrűbben az ultit, a másodikon 15-tel, a harmadikon pedig 10-zel.
Érdekes kezdeményezés ez a kiadó részéről, kíváncsian várjuk, hogy a tesztelések milyen eredményt hoznak, s vajon megérkeznek-e a fentebb olvasható újítások az éles szerverekre is.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!