Nehéz dolga van a fejlesztőknek.
Újra és újra előjövő probléma a közösség, a videósok és persze a fejlesztők körében is az egér+billentyűzet használata konzolon. Pár hónapja nálunk is olvashattatok arról, hogy hogyan játsszák ki a rendszert a csalók:
Nő a nyomás a Ubisofton: egyre többen csalnak konzolon egér és billentyűzet használatával
A lényeg: egy olyan adaptert használnak, mely hatása által azt hiszi a konzol, hogy kontrollert dugtak be, közben pedig egeret és billentyűzetet.
Az egyik legjobb R6 youtuber, Get_Flanked ismét elővette a témát, mégpedig két okból:
- az egyik Ubisoft dolgozó megszólalt ez ügyben
- megpróbálja tisztázni, hogy ki is a hibás
Röviden: a legkevésbé a Ubisoft. A videóban hallhatjátok a kiadó álláspontját, de jöjjön a lényeg: aktívan harcolnak a dolog ellen, csak az a baj, hogy macska-egér játékos folytatnak. Amint sikerül az adaptert felismerni és ezáltal nem engedélyezni az említett perifériák használatát, rövid időn belül a kiegészítő eszköz fejlesztői írnak egy másik programot, ami által a rendszer ismét nem ismeri fel. Épp emiatt dolgoznak azon, hogy másféle megoldást talajának, ami persze nehéz.
Nos látható, hogy a Ubisoftot kár okolni (mégis sokan teszik), no de akkor ki a hibás?
- Azok, akik visszaélnek ezzel: ez teljesen egyértelmű, de sajnos érthető, hisz erkölcstelen előnyt akarnak
- Azok, akik fejlesztik az adaptert: sajnos ez is érthető, a bevétel a cél
- A Sony és a Microsoft: ez viszont érthetetlen, elvégre ők is tudják szabályozni a rendszert, de mégsem csinálnak semmit, pedig többen abbahagyták már emiatt a konzolon való játékot (és ez nem csak az R6-ra korlátozódik) – jó kérdés, hogy vajon a túloldal több-e (akik pont az előny érdekében kezdik el)
Nehéz szituáció, főleg a Ubisoft részéről, de reménykedjünk, hogy sikerül megoldást találniuk a problémára.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!