Bug fixeket tartalmazott a patch.
Aki nem tegnap kezdte az R6-ot, az megszokhatta már, hogy sosem bug mentes egy új szezon – viszont azt is megszokhatta, hogy ezeket javítja a leggyorsabban a Ubisoft.
Nos az első frissítés ismételten erről szól, aminek tartalmát lentebb olvashatjátok, vastaggal kiemelem, hogy (szerintem) mi is az, amelyik hibával a legtöbbször találkozhatunk és ezáltal a legfontosabb is.
Gameplay
- Amikor háttal feküdt karakterünk (prone) a földön, a fegyverek közötti váltás animációja gyorsabb volt, mint amilyennek lennie kéne
- Amikor prone után sprinteltünk, mindegyik operátornál mozgás animációs gondok léptek fel, emiatt úgy tűntek, mintha csúsznának
Mapek
Oregon
- A mosókonyhában (Laundry Room) vaultolás közben a polcnál való beragadást fixálták
Outback
- A kifutásokkal és a spawn killekkel gond volt catwalkon keresztül a Motel parkolónál
- Volt egy lezárt ablak, ahol be lehetett vaultolni, ezt javították
Erre biztosan emlékeztek, ez volt az:
Operátorok
Mozzie
- Precíz időzítéssel akkor is láthattuk Mozzie drónját, ha már elvette tőlünk (ezt is fixálták)
- A meghackelt drón körvonala nem látszódott Mira ablakon vagy Maestro kameráján keresztül
- A meghackelt drónok random elveszítették a jelet néhány pályán – ezt részben megoldották, de nehezebb, így még dolgoznak rajta
Gridlock
- A Trax Stingerek közelében nem lehetett használni a barikádot
Felhasználói élmény
- A játék néhány másodpercig fekete képernyőt mutatott alt tab után
- Javították az Onkochishin elite skin-t, a fegyvertok és a másodlagos fegyver esetében akadt hiba
- A nagy V betű cenzúrázva volt az in-game chat alatt, ezt is fixálták
A két legfontosabb tehát a fekete képernyő javítása, valamint az Outback glitch helyrehozása – most ennyit tartalmazott a frissítés, az ez utáni patch-ben számíthatunk a balansz változtatásokra.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!