Jöjjenek a részletek!
A Six Invitational során már beszélt a Ubisoft a fordított friendly fire rendszeréről, most úgy tűnik, hogy késznek vélik az egész szisztémát berakni tesztszerverre. Lássuk, hogy pontosan miből áll!
Az elkövető személy
Amikor valaki meglő egy csapattagot vagy a túszt, akkor egy figyelmeztető üzenet jön be a képernyőjére. Ugyanez történik, ha a gadgetet használva teszt kárt csapattársaiban (pl.: Maestro – Evil Eye, Twitch drón stb.).
Az első team kill után minden további sebzés – társra vagy túszra – az elkövetőre érkezik vissza. Ha ezt a gadgetjével teszi, akkor az eszköz szenved kárt. Ekkor a játék mutatja már, hogy a Reverse Friendly Fire rendszer aktiválódott. A meccsben lévők mindegyike kap róla értesítést a kill feed által.
Kiskapu
Természetesen a Ubisoft alaposan végiggondolta a dolgot: berakott egy kiskaput a játékba. A kill cam közben lehetőségünk lesz megállapítani, hogy vajon tényleg direkt lőtt-e le csapattársunk, vagy véletlenül történt meg az eset. Ha jelezzük, hogy szándékosan lőtt meg minket a tettes, akkor a Reverse Friendly Fire rendszer továbbra is aktív marad számára. Ha viszont úgy döntünk ez baleset volt, akkor deaktiválódik – ha nincs döntés, akkor aktív marad.
Büntetés
Nincs több kick tehát: ha bűnösnek ítéltetett az elkövető, akkor aktív marad egész meccsen a rendszer. Egyelőre még nincs arról hír, hogy egészen pontosan mikor élesítik a szóban forgó szisztémát, azonban örömteli, hogy máris elkezd kísérletezni a Ubisoft: véleményem szerint első ránézésre jó ötletnek tűnik a fordított Friendly Fire.
Egy biztos: tuti lesz néhány ember, aki az elején poénból (esetleg figyelmetlenségből) megöli magát.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!