R6

Itt lenne az ideje bevezetni? Sok mindent megoldana a szóló játékosoknak tervezett ranked


Pro és kontra érvek következnek.

Újabb szezon vette kezdeték az R6-ban anélkül, hogy igazán komoly változtatásokon esett volna át a ranked rendszer. Ha minden igaz, akkor következő szezonban már tényleg érkezik a pick&ban szisztéma, így ha már hozzányúl a rankedhez a Ubisoft, akkor el lehet gondolkodni komolyabb újításokon is – ezt tette Get_Flanked is egy nemrég megjelent videójában. Mivel viszonylag rég volt tőle anyag, ráadásul ez egy értékesebb videó, ezt mindenképp érdemes feldolgozni. Jöjjön tehát a videó lényege, kommentben pedig írjátok le a véleményetek arról, hogy szerintetek jó ötlet lenne-e a bevezetése. Vágjunk is bele!

A youtuber egy olyan playlistet szeretne látni a Siege-ben, mely azokat a játékosokat rakja össze, akik egyedül vágtak neki a rankednek. Több játékban bevált már ez, ő a DOTA2-t hozta fel példának (annyi különbséggel, hogy ott nincs külön lista, hanem automatikusan így rakja össze a rendszer a játékosokat: szólóban és csapatban indulókra bontva), majd rátért az érvekre és ellenérvekre.

Képtalálat a következőre: „rainbow six siege operation burnt horizon”
Gamereactor

Pro

Három dolog van, ami miatt szükség lenne ennek a bevezetésére:

  1. Fair meccsek: nyilván hátrányban van az a csapat, ahol sok a szóló játékos azzal a csapattal szemben, ahol meg egy összeszökött társaság játszik
  2. Több kommunikáció: ha egyedül vagyunk és bedob egy négyes premade-be, akkor kevesebb az esély, hogy infót kapunk, hisz ők valahol biztosan kommunikálnak (pl. Discord), míg ha öt individuum játszana, akkor rá lennének kényszerítve az infózásra
  3. Nem hozhatná a diamond játékos a nála sokkal alacsonyabb szintű haverját annak érdekében, hogy boostolja, így felborítva a meccs egyensúlyát
Képtalálat a következőre: „rainbow six siege operation burnt horizon”
The Gaming Junction

Kontra

Természetesen ellene is szólnak érvek:

  1. Megnövekedett queue time: egyértelmű, hogy ha kettébontjuk a játékosokat (solo és squad módra), akkor nő a várakozási idő. Igazából itt alapvetően ennek mértéke a kérdéses, de persze simán lehet, hogy van akinek nem érne meg semennyi plusz időt ez az egész
  2. Toxikus viselkedés növekedése: ez inkább csak tipp, de első hallomásra is nyilván valid érvnek tűnt nekem, hogy 5 ismeretlen ember között nagyobb eséllyel alakul ki vita, mint premade csapatnál

Nehéz kérdés az egész, valószínű, hogy a Ubisoft is elgondolkodott már ezen – azt gondolom megérne egy tesztszervernyi időszakot ennek kipróbálása, maximum nem hoznák be éles szerverekre. Elvégre ezért van ez a platform, nemde?

borító

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva