Hearthstone

Lemaradtál róla? Akkor pótolhatod! Véleménnyel egybekötött gyűjtőposzt a tegnapi lapokról


Menjünk végig a lapokon!

Tegnap beindult az igazi dömping lapbemutató téren, tartja magát a beosztáshoz a Blizzard: 7 kártyát is láthattunk a Rise of Shadows-ból a nap különböző szakaszaiban. Most ezeket gyűjtöttük össze és egészítettük ki 1-2 gondolattal, ami beugrott a lapról. Lássuk őket!

Lightforged Blessing Card

Erről már volt szó itt.

Never Surrender! Card

Nem tűnik nagy húzásnak, de a Secret Paladin jelenleg tier 1-es pakli, ha érkezik kellő utánpótlás, akkor egy darab beférhet ebből a kártyából – nyilván alapvetően kontrollok ellen lesz erős megvédeni az asztalt.

EVIL Conscripter Card

Szolid kártya, arénában fix erős pick lesz, de hogy constructed szinten is…kérdéses. A Lackey-k erősek, de a randomitás sokat ront (balanszol) rajtuk – azért van potenciál a lapban.

EVIL Genius Card

Nyilván Zoolockba tervezték, akár magukat a Lackey-ket is elég jó elpusztítani (1-1-es testek, ahol a Battlecry a lényeg) – így, hogy Keleseth kirotál, újra elő lehet venni a 2 dropokat, ez pedig bőven esélyes arra, hogy beférjen.

Unleash the Beast Card

Egy elég jó “leszedést” kapott a Hunter: az 5-5-ös test sok mindent megold, és kapunk még egy ilyet…value-ban nem lesz hiány, Zul’jinnal újrapörgetve (kettő darabot) pedig kifejezetten gusztustalannak tűnik: így az asztalt is stabilizálhatjuk a Hero Card kijátszásával.

Keeper Stalladris Card

Vanilla statok és elég jó effekt: kreatív lap, van fantázia benne. Wrath és Marf of the Loa tűnik a legjobb célpontoknak – no meg Wildban persze a Jade Idol.

Wrath(633).png

Jade Idol(49714).png

Végezetül a Hunter legendás lapjával zárjuk a sort: a statok nem valami jók 7 manáért, és a fegyver támadása is elenyésző a játék ezen szakaszában…azonban egy agresszívabb Hunter pakli finisherjeként el tudjuk képzelni. 2x Kill Command+2x Arcane Shot+a fegyverrel való ütés és a Hero Power 10 mana=22 sebzés, ez már közelít az OTK-hoz.

Kill Command(488).png

Arcane Shot(167).png

Persze nem kell egyből eldurrantani mindent (ha nincs kézben az összes), elvégre körről körre sebezgetjük az ellenfelet, illetve a fegyver is fent van három ütés erejéig, így nem kell kapkodni.

Végezetül nézzétek meg az animációját, elég jól sikerült!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva