Jóval kevesebben rá keresnek magára a Hearthstone kifejezésre is.
Rengeteget cikkeztünk már arról, hogy a 2018-as mennyire egy elfuserált év volt a Blizzard részéről: legutóbb arról írtunk, hogy ez a bevételekben is jelentősen megmutatkozott.
Alaposan megérezte a játék a tavalyi gyenge kiegészítőket: 52%-kal esett a HS bevétele
Nos a statisztika dömpingnek itt nincs vége: most mutatunk nektek olyan google keresési statisztikákat, melyek alátámasztják, hogy elszúrta a tavalyi évet a kiadó. Elsőként jöjjön az, hogy az elmút 5 kiegészítőre hányan kerestek rá:
Látható, hogy a Frozen Throne-ra kerestek rá a legtöbben, azonban egészítsük ki gyorsan, hogy a World of Warcraft vonal miatt ez nem túl meglepő. Elég szép számban érdeklődtek az emberek a Cobolds and Catacombs iránt is, és még a The Witchwoodra való keresés sem tekinthető rossznak (bár fele akkora a Frozen Throne-hoz képest), azonban az utána lévő két kiegészítő gyalázatos ilyen téren – ahogy a minőségük is (legalábbis a 2017-esekhez képest!).
A következő grafikon mutatja, hogy magára a Hearthstone-ra is egyre kevesebben keresnek rá – speciel most a Rise of Shadows miatt emelkedik a szám.
Ezt már csak tényleg nagyon zárójelben, de így néz ki néhány másik népszerűbb kártyajátékkal összehasonlítva a helyzet:
Nyilván ennek van a legkevesebb értelme, mert a Magic-nek van élőben játszható (papír alapú) verziója, tehát az MTG: Arena kifejezést kéne idevenni, ugyanakkor nyilván rengeteget keresnek csak rá úgy, hogy Magic, vagy ehhez hasonlóan – így inkább csak érdekességképp néztük ezt meg. Azért az látható, hogy a Hearthstone elég jól áll (pláne, hogy ha a teljes Magic the Gathering: Arena kifejezést nézzük, akkor már sehol nincs a méltán híres CCG).
Alaposan körbejártuk a témát, így nyugodtan megállapíthatjuk: ennél 2019 csak jobb lehet – ha nem, akkor lassacskán lehúzhatja a rolót a játék…
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!