Újabb hiba csúszott a rendszerbe vagy direkt módosítottak a hangokon?
A Vikendi megérkezésével a lépéshangok hallótávolsága is megváltozott, legalábbis WackyJacky és a játékosközösség is erről számolt be. Wackyjacky utánajárt annak, hogy milyen távolra lehet meghallani az ellenfeleinket, összehasonlítva a 2018 márciusi verzióval.
Közel 60 méterre hallatszik a léptünk, abban az esetben ha sprintelünk (állva vagy guggolva), viszont ha nem nyomjuk a shiftet, akkor 2-3 métert nyerhetünk. A guggolással 24 méterre redukálhatjuk ezt az értéket, sétával pedig 21 méterre, a leghalkabbak persze a lassú kúszás közben vagyunk, ebben az esetben 15 méterről lehet meghallani a mozgásunkat.
Régen sokkal kevésbé voltak ilyen hangosak a karakterek bizonyos szituációkban, ezt a grafikon felső részében láthatjátok. A sprintelést is csupán 40 méterre lehetett hallani, a sima futás pedig 35 méterig hallatszódott. A többi lépéshang nem változott túl sokat.
Hogy mi történt? Fogalmunk sincs, hiszen a PUBG Corp. semmilyen információt nem közölt ezzel kapcsolatban. Könnyen lehet, hogy ismételten egy véltelenül becsúszott bug okozza a hibát.
Ezt olvastad már?
Megérkeztek az RTX 2060 tesztek – Tényleg olyan jó vétel lett?
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!