League of Legends

Változtatások, amik végül a kukában landoltak a tizedik szezon helyett


A fejlesztők elárulták, hogy volt néhány ötlet, ami a kukában landolt, de a tizedik szezon tervei között szerepelt.

A tizedik szezon elég nagy változtatásokat hozott a League of Legends világába. A Rise of the Elements nem csak TFT-ben, de az Idézők Szurdokában is az elemekre helyezte a hangsúlyt.

Több értéket képviselnek immár a sárkányok, a pálya is változott, és az elemek még nagyobb szerepet kaptak, mint eddig valaha is. Így karácsonyhoz közelítve azonban a fejlesztők elárulták, hogy volt néhány terv további változtatásokra, amik örökre csak tervek, vagy piszkozatok maradtak. Nézzük, melyek is ezek!

„Volt egy ötlet az első gyilkossággal kapcsolatban – meséli Daniel „Riot Rovient” Leaver játéktervező. – Az lett volna a lényeg, hogy ha meghalsz, megjelenik egy bokor azon a helyen. De aztán elég furán alakult. Ha például a saját tornyod alatt estél el, odanőtt ez a kedves kis bokor, és aztán biztonságban lehetett farmolni a torony alól. Nem volt valami jó érzés így játszani.”

Volt azonban olyan is, hogy egy korai változatnak köszönhetően a játékosok akár falakat is elpusztíthattak volna a tornyok elpusztításával. Vagy ott a másik verzió, ami bokorral borította be a bázist, mikor az inhibitorok elestek.  Ezek ugyan megfeleltek a csapat egy-egy céljának, de rettenetesen kaotikussá tették a térképet, és elvették a játékosoktól az irányítást – ezt pedig nem akarták a fejlesztők.

A bébisárkányok

Igen. Tényleg bébisárkányokat akartak csinálni. Ezek a kicsi cukiságok pedig apró erősítéseket adtak a játékosoknak. Egy másik ötlet lehetővé tette a Baron-erősítéssel megtámogatott hősöknek, hogy a legyőzött dzsungeltáborokat „igénybe véve” halhatatlan szuperhadsereget sorozzanak. Egy megint másik változatban Baron előjön a verméből, és csatát keres magának, ha túl sokáig nem foglalkoznak vele, és közben azt üvölti, hogy „ÁLLJ KI ELLENEM, HAVER! MOST AZ EGÉSZ VILÁG BARON VERME!”

„Az volt a gond, hogy a nem játékos ellenfelek ellen harcolni a LoL-ban csak akkor igazán jó, ha lezúzod őket – mondja Mark „Riot Scruffy” Yetter vezető játéktervező. – A játék arról szól, hogy játékosokkal harcoljunk, tehát a sárkányok felsorakoztatása nem jött be.”

Akármerre is indultak ezekkel az ötletekkel, mindig a sárkányoknál lyukadtak ki. De hát ez van, ha az ember jó alapanyaggal dolgozik. Így maradtak annál az ötletnél, hogy a már jól megszokott és ismert sárkányokat kell módosítani. Azt azonban fontos tudni, és ezt a fejlesztők külön kiemelték ezen alkalomnál is, hogy:

„A játékosok néha úgy érzik, nem figyelünk rájuk – magyarázza Riot Rovient játéktervező. – Pedig nagyon is figyelünk. A tőlük érkező visszajelzés igazán hasznos. Valahányszor bizonytalanok vagyunk egy funkcióval kapcsolatban, kíváncsiak vagyunk a játékosok véleményére.”

Ezek lettek volna azok a nagyobb változtatások, amik végül nem érkeztek meg a League of Legends tizedik szezonjába. Mondjuk egy cuki bébisárkányt azért elfogadtunk volna.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva