Mutatjuk a statisztikát.
Megszokhattuk már, hogy szezonról szezonra megosztja a Ubisoft az operátorok statisztikáit, hogy mi is betekintést nyerjünk abba, hogy mi alapján balanszolnak. A 4. év 3. szezonjának így nézett ki a védekező statisztikája:
Összehasonlításképp mutatjuk a legfrissebbet:
Megállapítható, hogy:
- A Jäger nerf nagyon durván érett: népszerűsége korábban is az egekben volt, de most már a győzelmi rátája is pozitív irányba emelkedett, ami nem jó jel azt nézve, hogy Wamai lett volna az ő alternatívája
- Wamai egyébként nem teljesít rosszul, közel van az egyensúlyi ponthoz, de egyszerűen Jäger most szinte mindenben jobb – az ő pozíciója változhat a jövőben a nerf által valamicskét
- Tachanka győzelmi rátája 4 százalékot esett, Clash viszont egész sokat javult: ezek annyira sokat nem jelentenek, mert szinte senki nem használja őket
- Wardent nem sikerült eleget foltozgatni: Goyo és ő is csalódást keltően teljesít a tavalyi operátorok közül (számomra picit előbbi meglepő)
Most pedig jöjjenek a támadok! Egy szezonnal ezelőtt ez volt a felállás:
Most így néz ki a grafikon:
Kijelenthető, hogy:
- az Ash mainek alkalmazkodtak az ACOG vesztéshez: ismét elindult felfele mind népszerűségben, mind win rate-ben a könnyen kezelhető támadó
- Jackalt nem hatották meg a változtatások
- Amaru nem egy gyakori választás, de legalább átlagosan inkább nyernek már vele
- Glaznak sikerült feljebb kerülnie a buffoknak köszönhetően, de még mindig borzasztó gyenge
- Viszont van már nála is rosszabb: Kali pocsékul teljesít nem meglepő módon – egy olyan játékban, ahol jelen van a one shot headshot mechanika, mindig az automata fegyverek lesznek az erősebbek
- Összességében viszont balanszosabb jóval a támadó részleg a védőhöz képest
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!