Dzsungelesként az ember folyamatosan az idővel küzd: segíteni kell a csapattársakat, de közben nem szabad lemaradni szintben, amihez viszont szörnyeket kell ölni a dzsungelben, mely ugye elég unalmas része a játéknak. A kettő közötti egyensúlyt nehéz megtalálni, és ha valaki hibázik, a játék rendesen megbünteti, szinthátrányban ugyanis elég nehéz támogatni az ösvényeket.
Jelenleg ez még nehezebb, ugyanis a 10. szezonnal elvették a bónusz tapasztalati pontot, ami korábban a dzsungel szörnyek megölése után járt. Mostanában akkor is le lehet maradni a középső és a felső ösvénytől, ha egyébként sikeres gankeket hajtunk végre, és serényen szedjük a campeket is. Ezt a Riot is észrevette, a legnagyobb problémájuk, hogy alacsonyabb rangokban nem szeretik ezt a pozíciót, ugyanis elég nehéz belejönni, néhány hiba pedig az egész meccset megpecsételheti.
Az alacsony rangú játékosok sosem szerettek dzsungelezni, mióta létezik a League, attól függetlenül, hogy épp erős vagy gyenge ez a szerep. Ez azért van, mert nagyon különbözik a többitől, a tanulási folyamat pedig egyáltalán nem megbocsátó.
– mondta Mark Yetter, a League of Legends vezető dizájnere. Megoldásként azt találták ki, hogy több karakter számára lehetővé teszik, hogy hatékony dzsungelesek legyenek. Így talán több játékos fogja kipróbálni, a main dzsungleseknek pedig több lehetőségük lesz.
A PBE frissítései alapján a következő karakterek változhatnak úgy, hogy vihetőek legyenek dzsungelbe: Garen, Talon, Diana, Zed és Darius. Yetter kiemelte, hogy a változások kizárólag a dzsungelt érinthetik, az ösvényeken betöltött szerepükbe nem hozhatnak változást.
Tehát már a 10.4-es frissítésben hozzányúlnak, hosszútávon viszont mást is változtatnak majd, hogy kívánatosabb szereppé váljon a dzsungelezés.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!