Az egyik legnagyobb brit telekommunikációs és médiaszolgáltató, a Virgin Media a hétvégén számos problémabejelentést kapott azoktól az előfizetőiktől, akik azt hitték azért nem tudnak csatlakozni az EA szervereihez, mert az angolok szolgáltatásában vannak fennakadások. A szolgáltató ennek rendje és módja szerint valószínűleg azzal próbálkozott, amivel ilyenkor szokás: megpróbáltak kapcsolatba lépni az EA-vel.
Miután többször sikertelennek bizonyult a próbálkozásuk, a szigetországi vállalat úgy döntött, hogy egy teljesen nyilvános Twitter posztban mossa magát tisztára és szólítja fel az EA-t a megfelelő kommunikációra.
Hey, @EAHelp @EAFIFADirect @EASPORTSFIFA @EASPORTS can you please get in touch with us via DM to discuss the issues affecting certain game modes? Thanks!
— Virgin Media (@virginmedia) March 1, 2020
“Hé EA…..lennétek szívesek kapcsolatban maradni az embereinkkel, hogy megbeszélhessük végre a játékmódokat érintő problémákat? Köszi!”
Mondanunk sem kell, mennyire kínos lehet az ügy most az EA-nek, főleg, hogy a piszkálódás abszolút jogos, sőt! Az viszont már más kérdés, hogy valójában mekkora lehet a zűrzavar az EA házán belül, ugyanis nagyon úgy tűnik, hogy nemcsak a játékosok, hanem mindenki irányába elfelejtették megfelelően lekommunikálni a fennakadásaikat (eredjen az bármiből is). És védekezhetnek a közleménnyel, amit pénteken tettek fel az oldalukra, a probléma az, hogy arra csak kifejezetten azt keresve lehetett rátalálni. Az esettel kapcsolatban az EA egyszer szólalt meg:
The issues affecting EA and EA Help services have now been resolved. Thanks for your patience!
— EA Help (@EAHelp) March 1, 2020
Kedves, igaz? A játékosok kompenzálása úgy tűnik várat még magára…
Ezt olvastad már?
Ne hagyd ki: 250.000 forint összdíjazású FIFA 20 Amatőr Bajnokság indul, így nevezhetsz
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!