League of Legends

Radikális felső ösvényes változtatásokkal jön a 10.5-ös frissítés!


Bár jelenleg is vannak hősök, akikkel az átlagnál egyszerűbben lehet uralni a felső ösvényt, ez a terület továbbra is egy olyan probléma, amit – a ranked rendberakása mellett – minél hamarabb orvosolni kell. Pontosan tudja ezt a Riot is, ezért a korábban már teaselt 10.5-ös frissítéssel próbál hatékony megoldást találni rá, amiről most rengeteget információt osztottak meg.

A legújabb javítással összesen 8 hősön erősít és 6 karakteren gyengít, illetve 7 tárgyon változtat a Riot csapata:

HŐSÖK

ALISTAR

Megnöveltük az alapéleterőt. A passzív jelzők halmozásának mostantól nincs töltési ideje, miután Alistar felbődül.

ALAPÉRTÉKEK

ÉLETERŐ 575 600

PASSZÍV – DIADALITTAS ÜVÖLTÉS

JELZŐ TÖLTÉSI IDEJE A Diadal jelzők felhasználásakor Alistar 3 másodperces töltési idő után azonnal kaphat új jelzőket (a Diadalittas üvöltés továbbra is csak 3 másodpercenként egyszer aktiválódhat).

AMUMU

Növeltük az R töltési idejét a korai szinteken.

R – A SZOMORÚ MÚMIA ÁTKA

TÖLTÉSI IDŐ 130/115/100 másodperc 150/125/100 másodperc

BARD

Csökkentettük a csengettyűk passzív sebzését.

PASSZÍV – ÚTRA HÍVÁS

TOVÁBBI SEBZÉS ÖT CSENGETTYŰNKÉNT 15 12

BLITZCRANK

Csökkentettük az alappáncélt.

ALAPÉRTÉKEK

PÁNCÉL 40 37

GRAVES

Alap varázsellenállás és a varázsellenállás növekedése megemelve. A Q költsége mostantól egységes; töltési idő csökkentve.

ALAPÉRTÉKEK

VARÁZSELLENÁLLÁS 30 32
VARÁZSELLENÁLLÁS NÖVEKEDÉSI ÉRTÉKE 1 1,25

Q – ITT A VÉGE

KÖLTSÉG 60/65/70/75/80 mana 60 mana
TÖLTÉSI IDŐ 13/12/11/10/9 másodperc 12/11/10/9/8 másodperc

KAI’SA

A Q varázserőarányát csökkentettük; a fejlesztett rakéták számát növeltük. A W alapsebzését és varázserőarányát növeltük, fizikai sebzését csökkentettük; fejlesztett állapotában a töltésiidő-csökkenését növeltük.

Q – IKÁTHIAI ZÁPOR

SEBZÉSI ARÁNY 0,4 varázserő 0,25 varázserő
ÉLŐ FEGYVER FEJLESZTÉSE 10 rakéta 12 rakéta

W – ÜRESSÉGNYALÁB

SEBZÉS 20/45/70/95/120 (+0,6 varázserő)(+1,5 teljes sebzés) 30/55/80/105/130 (+0,7 varázserő)(+1,3 teljes sebzés)
ÉLŐ FEGYVER FEJLESZTÉSE 50% töltésiidő-csökkenés hősök ellen 70% töltésiidő-csökkenés hősök ellen

KAYN

Megnöveltük a gömbök passzív visszatöltését. Növeltük a W lassítását.

PASSZÍV – A DARKIN KASZA

GÖMBÖK VISSZATÖLTÉSI SEBESSÉGE 8 és 12 percnél megnő Folyamatosan (másodpercenként) növekedik 5 perc után, 13 percnél elérve a maximális értéket.

W – PENGEÖSVÉNY

CSÖKKENŐ LASSÍTÁS 60% 70%

LISSANDRA

Növeltük a Q varázserőarányát.

Q – JÉGSZILÁNK

SEBZÉSI ARÁNY 0,7 varázserő 0,8 varázserő

NEEKO

Emeltük az alap támadási sebesség növekedését és arányát. Növeltük az E varázserőarányát. Az R több pajzsot ad.

ALAPÉRTÉKEK

TÁMADÁSI SEBESSÉG NÖVEKEDÉSI ÉRTÉKE 3% 3,5%
TÁMADÁSI SEBESSÉG ARÁNYA 0,645 0,670

E – TÖVISSPIRÁL

SEBZÉSI ARÁNY 0,4 varázserő 0,6 varázserő

R – RÜGYFAKADÁS

PAJZS 50/80/110 (+0,5 varázserő) 75/100/125 (+0,75 varázserő)

ORNN

A passzív felerősített sebzését csökkentettük; a tárgyak automatikus fejlesztési szintjét növeltük; szövetséges tárgyfejlesztése később válik elérhetővé.

PASSZÍV – LÁNGOLÓ KOHÓ

TÖRÉKENYSÉG AKTIVÁLT SEBZÉSE A célpont maximális életerejének 12–20,5%-a (az 1–18. szinten) A célpont maximális életerejének 10–18%-a (az 1–18. szinten)
MESTERI TÁRGY AUTOMATIKUS FEJLESZTÉSE 12. szint 13. szint
SZÖVETSÉGES MESTERI FEJLESZTÉS ELÉRHETŐSÉGE 13., 14., 15., 16. szint 14., 15., 16., 17. szint

RAMMUS

Csökkentettük az alap támadási sebesség arányát.

ALAPÉRTÉKEK

TÁMADÁSI SEBESSÉG ARÁNYA 0,656 0,625 (az alap támadási sebesség változatlan)

SETT

Csökkentettük az alappáncélt, az életerő-regent és az életerő-regen növekedési értékét. Csökkentettük az R lassításának időtartamát.

ALAPÉRTÉKEK

PÁNCÉL 37 33
ÉLETERŐ-REGEN 8 7
ÉLETERŐ-REGEN NÖVEKEDÉSI ÉRTÉKE 0,75 0,5

R – KIÜTÉS

LASSÍTÁS IDŐTARTAMA 1,5 másodperc a célponton és a becsapódási területen tartózkodó összes ellenségen. 1 másodperc a célponton és a becsapódási területen tartózkodó összes ellenségen.
ASSZISZT HIBAJAVÍTÁS Sett mostantól megfelelően asszisztot kap akkor is, ha a célpont akkor hal meg, amikor magatehetetlen.

SIVIR

Növeltük a Q sebzését a későbbi szinteken. Az R minimális mozgási sebessége mostantól a szinttel együtt növekszik.

Q – BUMERÁNGPENGE

SEBZÉS TALÁLATONKÉNT 35/55/75/95/115 (+0,7/0,8/0,9/1,0/1,1 teljes sebzés) (+0,5 varázserő) 35/50/65/80/95 (+0,7/0,85/1,0/1,15/1,3 teljes sebzés) (+0,5 varázserő)

R – VADÁSZATON

MINIMÁLIS MOZGÁSI SEBESSÉG 20% 20/25/30%

SONA

Megemeltük az alapsebzést és a növekedését. Az E által biztosított saját mozgási sebesség nagyobb és fix értékű lett.

ALAPÉRTÉKEK

SEBZÉS 45 49
SEBZÉS NÖVEKEDÉSI ÉRTÉKE 2 3

E – A FÜRGESÉG DALA

SAJÁT MOZGÁSI SEBESSÉG 10/11/12/13/14% 20%

 

A változtatások teljes listáját pedig itt találjátok!

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva