League of Legends

Nagyot változik a dzsungel, az alsó ösvénnyel együtt – 10.8-as frissítés


Rendesen belenyúlnak a játékba.

Általában finomhangolásokra kell számítani, amikor jön egy új frissítés, az április 15-i, 10.8-as update viszont más lesz. Nézzük is!

Dzsungel

  • 10 százalékkal több XP lvl 9 felett szörnyekből
  • A dzsungeles item bónusz sustainje 50 százalékkal nő 30 százalék max HP alatt
  • 20 százalékkal kevesebb XP közös ölés során lvl 1 és 6 között, 10 százalékkal kevesebb 7 és 8 között
  • Solo kill esetén 20 százalékkal több az XP lvl 1 és 6 között, 10 százalékkal több 7 és 8 között

Ezeket szemügyre véve, a Riot szeretné előtérbe tolni a farmoló dzsungeleseket, mint Udyr vagy Warwick, akik általában az ellenfél térfelét is örömmel fogyasztják, és csak a játék középső szakaszában lépnek be a csapatjátékba igazán. Ők amúgy is erősek 1v1-ben, így a solo kill bónusz XP előny számukra, míg a gankelő dzsungeleseket nerfelték. Az viszont mindenkinek jó, hogy nagyobb a sustain, na meg a 9-es szint feletti bónusz XP is jól jön mindenkinek, alacsonyabb szinteken viszont kemény nerfet kap például Kha’Zix és Rek’Sai.

Alsó ösvény

  • Nerfet kap: Senna, Aphelios, Varus, Kalisata
  • Buffot kap: Soraka, Xayah, Tristana, Ashe

Ezzel rendesen belenyúlnak, furcsa, hogy nerfelnek ADC-ket, elvégre jelenleg ez az egyik, ha nem a leggyengébb pozíció a játékban, különösen a játék első felében. Nehéz vele életben maradni, még akkor is, ha ügyesen pozicionál az ember, ahogy Sneaky is megtapasztalta.

Sneaky megmutatta, milyen szörnyű az ADC-k helyzete – videó

A pontos változtatásokat megtalálod Mark Yetter, a játék vezető dizájnere posztjában:

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva