Rendesen belenyúlnak a játékba.
Általában finomhangolásokra kell számítani, amikor jön egy új frissítés, az április 15-i, 10.8-as update viszont más lesz. Nézzük is!
Dzsungel
- 10 százalékkal több XP lvl 9 felett szörnyekből
- A dzsungeles item bónusz sustainje 50 százalékkal nő 30 százalék max HP alatt
- 20 százalékkal kevesebb XP közös ölés során lvl 1 és 6 között, 10 százalékkal kevesebb 7 és 8 között
- Solo kill esetén 20 százalékkal több az XP lvl 1 és 6 között, 10 százalékkal több 7 és 8 között
Ezeket szemügyre véve, a Riot szeretné előtérbe tolni a farmoló dzsungeleseket, mint Udyr vagy Warwick, akik általában az ellenfél térfelét is örömmel fogyasztják, és csak a játék középső szakaszában lépnek be a csapatjátékba igazán. Ők amúgy is erősek 1v1-ben, így a solo kill bónusz XP előny számukra, míg a gankelő dzsungeleseket nerfelték. Az viszont mindenkinek jó, hogy nagyobb a sustain, na meg a 9-es szint feletti bónusz XP is jól jön mindenkinek, alacsonyabb szinteken viszont kemény nerfet kap például Kha’Zix és Rek’Sai.
Alsó ösvény
- Nerfet kap: Senna, Aphelios, Varus, Kalisata
- Buffot kap: Soraka, Xayah, Tristana, Ashe
Ezzel rendesen belenyúlnak, furcsa, hogy nerfelnek ADC-ket, elvégre jelenleg ez az egyik, ha nem a leggyengébb pozíció a játékban, különösen a játék első felében. Nehéz vele életben maradni, még akkor is, ha ügyesen pozicionál az ember, ahogy Sneaky is megtapasztalta.
A pontos változtatásokat megtalálod Mark Yetter, a játék vezető dizájnere posztjában:
10.8 Patch Preview with changes.
Not 100% final, but almost done. pic.twitter.com/4649hNluhU
— Mark Yetter (@MarkYetter) April 7, 2020
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!