R6

Emberhátrányban lefújható meccsek, kevesebb smurf, kevesebb csaló: ezek a kiadó tervei


Mutatjuk a Ubisoft terveit.

A Ubisoft folyamatosan dolgozik a játék jobbá tételén, most erről osztottak meg néhány infót. Lássuk őket!

Csalók

LOBBY FAGYASZTÁS

Leírás: az utóbbi időben növekedett azon csalók száma, akik úgy tesznek szert előnyre, hogy befagyasztják a lobby-t.

Cél: a frissítések lehetőséget adnak számukra, hogy adatokat gyűjtsenek – ezeket felhasználják arra, hogy a jövőben egy olyan rendszert fejlesszenek ki, mely automatikusan felismeri és kirúgja az ilyesfajta csalókat.

Státusz: folyamatban van.

AUTOMATIKUS ADATKÜLDÉS

Leírás: mivel növekedett az elmúlt időben a reportok száma, megerősítik kapcsolatot az R6 és a BattlEye között.

Cél: az adatokat megosztásának gyorsítását tűzték ki célul.

Státusz: folyamatban.

MEGNÖVELT RANKED KÖVETELMÉNYEK

Leírás: növelni akarják a ranked és champion rank követelményeket.

Cél: ezzel azt akarják elérni, hogy nehezebben lehessen smurfölni.

Státusz: (a következő szezont célozták meg) S2 környékén több infót megosztanak.

NAPI XP LIMIT PVE MÓDBAN

Leírás: napi szintű XP határt akarnak szabni a PvE módokra, hogy egy idő után ne járjon érte.

Cél: azt szeretnék, hogy ezzel lassabban érjék el a smurf felhasználók a Rankedezéshez szükséges feltételeket.

Státusz: mihamarabb be akarják vezetni.

Ismert bugok

KILÉPÉSI HIBA

Leírás: hiba csúszott a matchmaking gépezetbe, ha egy játékos kilépett a Ranked queue-ból amint talált meccset a játék, megkapta a büntetését (úgy érzékeli a rendszer, hogy már meccsből lépett ki).

Cél: mégsem ezen variálnak, hanem egyszerűen hamarabb jelzi a játék, hogy nem kéne kilépni.

Státusz: a következő szezonban vezetik be reményeik szerint.

EMBERHÁTRÁNYOS START

Leírás: a fentiből következik, hogy ezekben a helyzetekben emberhátrányban kezdett az adott csapat ahelyett, hogy új meccset keresett volna a rendszer.

Cél: a fentin kívül bevezetik azt, hogy lefújhatjuk a meccset az esetben, ha emberhátrányból indulnánk (de csak a játék korai szakaszában lehet ezt megtenni).

Státusz: szintén a következő szezonban jön.

BATTLE PASS VIZUÁLIS BUG

Leírás: korábban teljesített közösségi kihívások “hamarosan érkezik” felirattal felbukkannak a Battle Pass menüben, miután lement a kihívás – persze ez csak vizuális bug.

Státusz: a következő szezonos Battle Pass-szel érkezik.

MMR VISSZAÁLLÍTÁS BUG

Leírás: az MMR visszaállítás (miután egy csalót tiltottak ugye) pontatlan értékeket mutat, de ez is csak vizuális hiba.

Státusz: ennek kivizsgálása még folyamatban van, cél a 3. szezon.

Gameplay

TELJESÍTMÉNY

Leírás: a PC hardware-jének használatáról (mennyire terheli le a játék) akarnak pontosabb infót megadni.

Cél: azt szeretnék bemutatni, hogy különböző setupok esetében hogy teljesít a játék.

Státuszkövetkező szezonban jön.

ESZKÖZ KONZISZTENCIA

Leírás: nem konzisztens az, hogy a gadgetek hogy működnek/semmisítenek meg tartó pilléreket (gerendákat) a pályákon.

Státusz: a harmadik szezonban jön.

JOBB VISSZAJELZÉS A NEM ELÉRHETŐ OPERÁTOROKRÓL

Leírás: javítani akarják a játékbeli figyelmeztetéseket és visszajelzéseket arról, amikor egy operátort deaktiválnak.

Státusz: a 3. szezonban jön.

Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!

2024 leetesport.hu | minden jog fenntartva