Mutatjuk a Ubisoft terveit.
A Ubisoft folyamatosan dolgozik a játék jobbá tételén, most erről osztottak meg néhány infót. Lássuk őket!
Csalók
LOBBY FAGYASZTÁS
Leírás: az utóbbi időben növekedett azon csalók száma, akik úgy tesznek szert előnyre, hogy befagyasztják a lobby-t.
Cél: a frissítések lehetőséget adnak számukra, hogy adatokat gyűjtsenek – ezeket felhasználják arra, hogy a jövőben egy olyan rendszert fejlesszenek ki, mely automatikusan felismeri és kirúgja az ilyesfajta csalókat.
Státusz: folyamatban van.
AUTOMATIKUS ADATKÜLDÉS
Leírás: mivel növekedett az elmúlt időben a reportok száma, megerősítik kapcsolatot az R6 és a BattlEye között.
Cél: az adatokat megosztásának gyorsítását tűzték ki célul.
Státusz: folyamatban.
MEGNÖVELT RANKED KÖVETELMÉNYEK
Leírás: növelni akarják a ranked és champion rank követelményeket.
Cél: ezzel azt akarják elérni, hogy nehezebben lehessen smurfölni.
Státusz: (a következő szezont célozták meg) S2 környékén több infót megosztanak.
NAPI XP LIMIT PVE MÓDBAN
Leírás: napi szintű XP határt akarnak szabni a PvE módokra, hogy egy idő után ne járjon érte.
Cél: azt szeretnék, hogy ezzel lassabban érjék el a smurf felhasználók a Rankedezéshez szükséges feltételeket.
Státusz: mihamarabb be akarják vezetni.
Ismert bugok
KILÉPÉSI HIBA
Leírás: hiba csúszott a matchmaking gépezetbe, ha egy játékos kilépett a Ranked queue-ból amint talált meccset a játék, megkapta a büntetését (úgy érzékeli a rendszer, hogy már meccsből lépett ki).
Cél: mégsem ezen variálnak, hanem egyszerűen hamarabb jelzi a játék, hogy nem kéne kilépni.
Státusz: a következő szezonban vezetik be reményeik szerint.
EMBERHÁTRÁNYOS START
Leírás: a fentiből következik, hogy ezekben a helyzetekben emberhátrányban kezdett az adott csapat ahelyett, hogy új meccset keresett volna a rendszer.
Cél: a fentin kívül bevezetik azt, hogy lefújhatjuk a meccset az esetben, ha emberhátrányból indulnánk (de csak a játék korai szakaszában lehet ezt megtenni).
Státusz: szintén a következő szezonban jön.
BATTLE PASS VIZUÁLIS BUG
Leírás: korábban teljesített közösségi kihívások “hamarosan érkezik” felirattal felbukkannak a Battle Pass menüben, miután lement a kihívás – persze ez csak vizuális bug.
Státusz: a következő szezonos Battle Pass-szel érkezik.
MMR VISSZAÁLLÍTÁS BUG
Leírás: az MMR visszaállítás (miután egy csalót tiltottak ugye) pontatlan értékeket mutat, de ez is csak vizuális hiba.
Státusz: ennek kivizsgálása még folyamatban van, cél a 3. szezon.
Gameplay
TELJESÍTMÉNY
Leírás: a PC hardware-jének használatáról (mennyire terheli le a játék) akarnak pontosabb infót megadni.
Cél: azt szeretnék bemutatni, hogy különböző setupok esetében hogy teljesít a játék.
Státusz: következő szezonban jön.
ESZKÖZ KONZISZTENCIA
Leírás: nem konzisztens az, hogy a gadgetek hogy működnek/semmisítenek meg tartó pilléreket (gerendákat) a pályákon.
Státusz: a harmadik szezonban jön.
JOBB VISSZAJELZÉS A NEM ELÉRHETŐ OPERÁTOROKRÓL
Leírás: javítani akarják a játékbeli figyelmeztetéseket és visszajelzéseket arról, amikor egy operátort deaktiválnak.
Státusz: a 3. szezonban jön.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!