Megoldást mondjuk nem kínáltak.
Március elején bejelentették, hogy helyrerakják a klienst, aminek az állapota eléggé leromlott a napokban. A játékosok random fagyásokat tapasztaltak, amelyeknek eredményeképp LP-t vesztettek önhibájukon kívül. Azonnali megoldás nincs, ugyanis rendesen meggyűlik a bajuk a kliens helyrehozásával, viszont a Riot kommunikációs vezetője, Ryan Rigney azért reagált a gondokra.
Mindenkinek az a legjobb ha nem ígérünk olyat, hogy “nyugi, megjavítjuk”. Ehelyett részletesen beszámolunk két havonta arról, hogy hogyan állnak a munkálatok, és mik a következő lépések.
– írta ebben a posztban. A következő fejlesztői bejegyzés a következő két hétben érkezik, amiből majd kiderül, milyen fázisban van a javítás, az alapján majd többet tudunk arról, hogy mikor szabadulhatunk meg a kliens gondjaitól.
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!