A téves tiltásoknál nagyobb baj, hogy a cég nem hajlandó válaszolni az érintett játékosoknak.
Az elmúlt héten két frissítés is érkezett a Modern Warfare-ba és a Warzone-ba, az egyikkel pedig meg is érkezett a security update, amivel az Activision nem titkolt szándéka a csalók a hatékonyabb szűrése és elszeparálása volt. Most viszont nagyon úgy tűnik, hogy egy óriási homokszem került a gépezetbe, ugyanis egészen sokan számolnak be arról, hogy minden ok nélkül rájuk is lecsapott a ban-hammer.
Megérkezett a bugfix és security update is – Modern Warfare és Warzone patch notes
Bizony egyáltalán nem elhanyagolható számú játékos futott ebbe bele az elmúlt napokban, a Redditet, a Twittert és az Activision fórumait is ellepték a problémás üzenetek, de még egy külön Discord szervert is létrehoztak abból a célból, hátha meg tudják törni az Activision hallgatását. A cég ugyanis nagyon csöndben van, pedig szinte elképzelhetetlen, hogy ennyi visszajelzés után ne tudnának már a hibáról…
Hiába próbálják jelenteni a téves tiltásokat, a játékosok mind ugyanazt a válaszüzenetet kapják: “Temporary and permanent suspensions from all game modes are final and are not subject to review” – vagyis ha ideiglenes, esetleg végleges tiltást kaptál, akkor nem játszhatsz a játékkal, és még az sem tartozik rád, hogy mindezt miért is kaptad.
Any way to contact support about a ban appeal or something becuase I was banned for no reason when I logged in on cod @ATVIAssist pic.twitter.com/XZV9dhz5nf
— Vincent Pacleb (@Vinsanity1217) April 26, 2020
Több fóromon a crossplayt nevezik meg fő bűnösnek, ugyanis a PC-s játékosok a spectate során a konzolos aim assist-ot csalásnak hiszik, így az új rendszernek köszönhetően rögtön jelenthetik is. A helyzet azért is lehet komikus, mert jelenleg a PC-s csalók azok, akik a legnagyobb problémát okozzák, és nagy részük egyelőre még mindig szabadon garázdálkodhat úgy, hogy közben a PC-sek tömegével reportolják a konzolosokat. A jelentésekkel talán nem is lenne akkora gond, ha valaki valóban vissza is nézné az eseteket, és nem egy automatikus rendszerre lenne bízva az a feladat, amivel jelenleg leginkább küzd a cég.
Reméljük az eset tanulsággal szolgál majd a fejlesztőknek, és hajlandóak lesznek dolgozni egy kicsit a mondhatni “sebtében” összetákolt új security rendszeren. Most legalábbis nagyon úgy tűnik, hogy ez csak egy félválról vett budget megoldás volt. A costumer support működéséről meg már nem is beszélve…
Ha nem akarsz lemaradni egyetlen CoD hírről sem, akkor csatlakozz csoportunkhoz Facebookon:
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!