Így születtek meg az Assassin's Creed mellékküldetései.
Az idei év végén jelenik meg a legújabb Assassin’s Creed játék, ami a sorozat 12. fővonalbeli iterációja lesz, a 2007-ben megjelent első rész után viszont kérdéses volt a széria jövője. A játék lepontozása mondhatni egyetlen dolog miatt történt: kevés volt benne a tartalom, sőt, amik voltak ismétlődőre és unalmasra sikerültek. Most viszont kiderült, hogy eredetileg az elkészült változatnál is sivárabb lett volna.
Charles Randall, a Ubisoft korábbi alkalmazottja volt, aki dolgozott az első két epizódon elárulta, hogy már készen voltak a játékkal és a megjelenéstől is csupán öt nap választotta el őket, amikor a CEO (a vállalat vezetője) fia kipróbálhatta a játékot, ami végül nem nyerte el a tetszését.
A végigjátszás után azt mondta, hogy eléggé unalmas volt, mivel nem igazán volt mit csinálni benne. Ezt a kritikát megfogadva tért be másnap az igazgató a stúdióba, aki menten feladatba foglalta a mellékküldetések hozzáadását. A munkával viszont 5 napon belül hibamentesen készen kellett lenniük, ugyanis akkor kerültnek sorozatgyártásba a lemezek.
Charles Randall, the lead AI designer for the first Assassin’s Creed said on a tell us your horror story tweet that the side missions were added to the game in 5 days because the CEO’s kid had felt the game was boring.
“The best part? We only five days to do it.” pic.twitter.com/m1hcGFiDFd
— Acing Entertainment #AssassinsCreedValhalla (@U_S_Ace) May 23, 2020
A gyors munka sajnos a végeredményen is meglátszódott (igaz, elsülhetett volna rosszabbul is), de szerencsére – szerencsénkre – kaptak egy második esélyt, amivel bizony éltek is. A CEO fiának és a fejlesztők gyors munkájának köszönhetően idén megjelenhet a sorozat egyik legambíciózusabb része, az Assassin’s Creed Valhalla, ami a vikingek korszakába repít majd minket. Mi már nagyon várjuk!
Ne maradj le semmiről, kövess minket Facebookon is!